  • 1. Data: 2004-11-28 18:55:33
    Temat: [PKOBP] Rata odsetkowa
    Od: "Marcin" <w...@n...com>

    Witam

    Splacam grzecznie kredyt studencki zaciagniety w PKO BP,
    ale jedna rzecz zastanawia mnie na harmonogramie splat.
    Otoz: Mam stala rate kapitalowa i zmienna rate odsetkowa.
    Na moj prosty rozum to rata odsetkowa co miesiac
    powinna byc mniejsza. A nie jest. Np. za grudzien 57,79 PLN
    a za styczen 59,11.
    Nie chodzi o kwote bo to nie sa wielkosci istotne. Ale o
    fakt, ze te kwoty na harmonogramie sie czasami zwiekszaja
    o ok. 1 PLN.
    (choc ogolna tendencja jest malejaca).
    Jak to mozna wytlumaczyc?
    Przeicez wszytskie raty wyliczone sa przy takim samym oprocentowaniu
    od coraz mniejszej sumy kapitalu pozostalego do splaty...

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2004-11-28 19:32:12
    Temat: Re: [PKOBP] Rata odsetkowa
    Od: "piotr" <m...@w...pl>

    taki mają fajniusi soft w tym Banku
    Dla mnie to poczta.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-11-28 19:47:34
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > Przeicez wszytskie raty wyliczone sa przy takim samym oprocentowaniu
    > od coraz mniejszej sumy kapitalu pozostalego do splaty...

    hint
    zwróć uwagę na liczbę dni w okresie odsetkowym

    pozd
    as

  • 4. Data: 2004-11-28 19:51:48
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

    Policz sobie ile dokładnie jest dni w danych miesiącach.
    Raz możesz mieć liczone za 31dni a raz za 32-33 (bo ostatni dzień miesiaca
    jest wolny)

    Darek