  • 1. Data: 2004-11-28 20:21:18
    Temat: lokata (dundusz) dla niemowlaka? (na przyszlosc oczywiscie)
    Od: "jk" <j...@N...gazeta.pl>

    Witam!
    chcialbym zalozyc swojej bratanicy lokate czy fundusz, z ktorego bedzie mogla
    korzystac po uzyskaniu pelnoletnosci (chociaz to nie musi byc "zapisane")
    jak sie do czeghos takiego zabrac? i co mozna wybrac? klasyczna lokata na iles
    tam lat? jakis fundusze?

    chodzi mi o cos, nad czym nie trzeba czuwac i aby mozna bylo w dowolnej chwili
    wplacic na cos takiego pieniedze

    owa lokata/fundusz nie musi tez byc zapisana na bratanice, moze to byc na mnie
    czy na jej rodzicow

    chyba dosyc ogolne mam wymagania, wiec moz ketos juz sie postkal z czyms takim
    albo tylko slyszal i moglby mi pomoc?

    :)
    pozdrawiam!