  • 1. Data: 2004-11-28 19:14:14
    Temat: nowe konto w mBank
    Od: "AdamF" <n...@n...com>

    Jakiś czas temu ktoś podawał link do promocji zakładania nowych kont mBanku
    wraz z bonusem 100 złotych + warunki dodatkowe , właśnie dojrzałem do zmiany
    e-konta i dodatkowa zachęta byłaby mile widziana.

    Szukałem w archiwum i nie umię znaleźć - prosze podajcie linka...

    pozdr
    A.

  • 2. Data: 2004-11-28 19:23:29
    Temat: Re: nowe konto w mBank
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    AdamF <n...@n...com> wrote:
    > Jakiś czas temu ktoś podawał link do promocji zakładania nowych kont
    > mBanku wraz z bonusem 100 złotych + warunki dodatkowe , właśnie
    > dojrzałem do zmiany e-konta i dodatkowa zachęta byłaby mile widziana.

    Chodzi o MultiBank i www.bankier.pl

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2004-11-28 20:25:15
    Od: "AdamF" <n...@n...com>

    > Chodzi o MultiBank i www.bankier.pl

    dzieki!

    serdeczności
    A.

  • 4. Data: 2004-11-29 19:45:27
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>

    AdamF wrote:

    > dzieki!

    i załóż sobie nowe konto email
    na spam z bankiera :)
    a na konto w multibanku nie wiem czy sie doczekasz
    bo ja juz czekam ponad 2 tygodnie...

    Pozdrawiam
    Ralf

  • 5. Data: 2004-11-29 22:02:32
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > i załóż sobie nowe konto email
    > na spam z bankiera :)
    > a na konto w multibanku nie wiem czy sie doczekasz
    > bo ja juz czekam ponad 2 tygodnie...

    Hmmm, wniosek via net składałem w czwartek, a dziś przyszła umowa,
    gdyby chciało mi się odwieźć ją dziś do oddziału
    konto byłoby w pełni aktywne w niespełna 3 dni robocze...

    Może nie uważałeś na czarne koty?;-)))

  • 6. Data: 2004-11-30 07:21:59
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-11-29, Ralf <r...@i...bezspamu.pl> wrote:

    > i załóż sobie nowe konto email
    > na spam z bankiera :)
    > a na konto w multibanku nie wiem czy sie doczekasz
    > bo ja juz czekam ponad 2 tygodnie...
    Zakładałem prywatne przez bankiera - pojawiło się w systemie po dwóch
    dniach od wypelnienia wniosku (mam dostęp via WWW, bo mam MK BC)..
    Troche łgali z terminem wysłania umów. MultiLinia powiedziała, że wyszły
    5.11 a stępel UP w Łodzi z dnia 08. Jako, że po drodze weekend + święto -
    12 miałem wszystko - dopłaciłem do priorytetowego i dwa dni po odesłaniu
    konto byo w pełni aktywne..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE