  • 1. Data: 2004-11-28 19:54:13
    Temat: 3m-ce czy moze 6 w mBanku?
    Od: "michaueq" <k...@g...ax.pl>

    hej

    Jak sadzicie ?? zwazywszy na dosc wysokie orocentowanie promocyjne 3 i 6
    miesiecznych lokat w mBanku. zastanawiam sie ktora zalozyc. z jednej strony
    6,55% na pol roku przy obecnym oprocentowaniu brzmi niezle, z drugiej jak
    sie popatrzy na dosc wysoka inflacje od maja, a przez to stale ( choc wolno)
    rosnace oprocentowanie, moze sie zdazyc ze przez te pol roku bedzie pare
    "podwyzek" i nie wyjdzie sie na tym najlepiej...
    ciekaw jestem waszych opinii, odnosnie tego no nam RPP i bankowcy zafunduja.

    pozdrawiam
    m.

  • 2. Data: 2004-11-28 19:57:11
    Temat: Re: 3m-ce czy moze 6 w mBanku?
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik michaueq napisał:

> [...]
    > "podwyzek" i nie wyjdzie sie na tym najlepiej...
    > ciekaw jestem waszych opinii, odnosnie tego no nam RPP i bankowcy zafunduja.

    Zalezy ile masz pieniedzy do inwestowania. Jak malo to 5.3 czy 6,4 nie
    zrobi wielkiej roznicy w zysku. A jak masz duzo to zawsze mozna je
    lepiej umiescic niz lokata.

    Imo 6,4% na 3 miesiace to dobre rozwiazanie.

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 3. Data: 2004-11-28 20:07:50
    Od: "michaueq" <k...@g...ax.pl>

    > Zalezy ile masz pieniedzy do inwestowania. Jak malo to 5.3 czy 6,4 nie
    > zrobi wielkiej roznicy w zysku. A jak masz duzo to zawsze mozna je lepiej
    > umiescic niz lokata.

    jasne... ale, primo, planuje oszczedzanie krotko terminowe (max 12m-cy)
    secundo, nie moge sobie pozwolic na nieudana inwestycje.

    wracajac do tematu:
    1 glos za 3 miesieczna :)

  • 4. Data: 2004-11-28 21:25:59
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    jak najkrotsza lokate najlepiej

  • 5. Data: 2004-11-29 09:36:49
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    Jak ja chcialem zalozyc lokate to mialem do wyboru np. 120 miesieczny okres
    czy to jakas pomylka ? NIe ma na 3 miesiace? Czy czegos nie wiem/ nie
    rozumie?

  • 6. Data: 2004-11-29 09:51:10
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Adam" <f...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jak ja chcialem zalozyc lokate to mialem do wyboru np. 120 miesieczny
    okres
    > czy to jakas pomylka ? NIe ma na 3 miesiace? Czy czegos nie wiem/ nie
    > rozumie?

    Nie wiesz, ze jest kilka rodzajow lokat w mBanku i wybrales
    niewlasciwa...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2004-11-29 09:51:26
    Od: "Zenon Z." <o...@b...gnet.pl>

> [...]
    > Jak ja chcialem zalozyc lokate to mialem do wyboru np. 120 miesieczny
    > okres czy to jakas pomylka ? NIe ma na 3 miesiace? Czy czegos nie wiem/

    Witam
    Pierwszą mLokatę musisz założyć przez mlinkę.
    Pozrówka

  • 8. Data: 2004-11-29 10:33:00
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Zenon Z." <o...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
    > Pierwszą mLokatę musisz założyć przez mlinkę.

    a kolejna mozna juz przez www ??
    (pytam o te krotkie)

  • 9. Data: 2004-11-29 10:44:03
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    > Pierwszą mLokatę musisz założyć przez mlinkę.
    To dlaczego jest ta opcja dostepna przez net jesli jej nie mozna zalozyc. U
    mnie wygladalo wszystko normalnie tylko okresy zbyt dlugie (te 120 i wiecej
    miesiecy :-)))

  • 10. Data: 2004-11-29 10:46:06
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

    > Witam
    > Pierwszą mLokatę musisz założyć przez mlinkę.
    > Pozrówka

    bzdura, w piatek zakladalem pierwsza mlokate w mbanku i wcale nie trzeba
    tego rovbic telefonicznie

    GP