  • 1. Data: 2004-11-28 17:54:32
    Temat: Inteligo SPAMMERZY
    Od: "Jelcyn" <r...@o...pl>

    "bank" Inteligo spammuje google.
    Na stronie: http://www.inteligo.pl/infosite/html/ na samym dole jest
    niewidzialny tekst (wystarczy nacisnac CTRL+A aby zobaczyc ukryte wyrazy
    pisane malymi literkami).

    Jelcyn
    r...@o...pl

  • 2. Data: 2004-11-28 18:16:05
    Temat: Re: Inteligo SPAMMERZY
    Od: "plumpcio" <p...@p...onet.pl>

    Jelcyn wrote:
    > "bank" Inteligo spammuje google.
    > Na stronie: http://www.inteligo.pl/infosite/html/ na samym dole jest
    > niewidzialny tekst (wystarczy nacisnac CTRL+A aby zobaczyc ukryte
    > wyrazy pisane malymi literkami).

    ROTFL

    po pierwsze - warto poznac znaczenie slow, ktorych sie uzywa:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Spam

    po drugie - taki "niewidzialny" (jak to napisales) tekst widnieje moze na co
    czwartej stronie

    --
    pozdr.

  • 3. Data: 2004-11-28 18:34:16
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

> [...]
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Spam
    >
    > po drugie - taki "niewidzialny" (jak to napisales) tekst widnieje moze na co

    a ja proponuje:
    http://www.google.com/contact/spamreport.html
    "Trying to deceive (spam) our web crawler by means of hidden text, deceptive cloaking
    or doorway pages compromises the quality of
    our results and degrades the search experience for everyone. We think that's a bad
    thing."

    i turlaj sie dalej po tej podlodze ze swoja "znajmoscia" slow

    kursor

  • 4. Data: 2004-11-28 18:43:40
    Od: "plumpcio" <p...@p...onet.pl>

    kursor wrote:
> [...]
    > that's a bad thing."
    >
    > i turlaj sie dalej po tej podlodze ze swoja "znajmoscia" slow

    a czytales co jest tym ukrytym tekstem ? imho to bardzo dobrze, ze po
    wpisaniu w google

    rachunki inteligo

    znajdzie mi "rachunek inteligo"

    tutaj nie widze zadnego spamu, a widzialem juz serwisy informacyjne z
    tekstami typu "mp3, donwload, free" i jeszcze mnostwo innych slow, ktore na
    pewno nie wystepowaly w tresci podstron.

    --
    pozdr.

  • 5. Data: 2004-11-28 18:50:48
    Od: "woy" <w...@s...napukel.tu>

    Choć kaszka zimna i pielucha mokra, to nasza pociecha, kursor, tak
    słodko gaworzy:

> [...]
    > deceptive cloaking or doorway pages compromises the quality of our
    > results and degrades the search experience for everyone. We think

    Uaj? Że zapytam w kontekście strony Inteligo.
    Czy tam jest chociaż jedno słowo, które posłuży do otrzymania błędnego
    wskazania przez wyszukiwarkę?

    --
    woy
    (pisz do mnie tutaj: http://tinyurl.com/4696d )

  • 6. Data: 2004-11-28 19:01:24
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

> [...]
    > tekstami typu "mp3, donwload, free" i jeszcze mnostwo innych slow, ktore na
    > pewno nie wystepowaly w tresci podstron.

    nie interesuje mnie co jest w inteligo, nawet tego nie ogladalem
    moja odpowiedz pojawila sie tylko w kontekscie ROTFLa i spamu

    kursor

  • 7. Data: 2004-11-28 19:37:01
    Od: "plumpcio" <p...@p...onet.pl>

    kursor wrote:
    > nie interesuje mnie co jest w inteligo, nawet tego nie ogladalem
    > moja odpowiedz pojawila sie tylko w kontekscie ROTFLa i spamu

    to gdyby Cie to jednak zainteresowalo i bys zerknal na ow strone to bys
    zrozumial, co mnie rozbawilo w tak zatytuowanym watku i zarzutami autora. A
    skoro Cie to w ogole nie interesuje, to nie rozumiem po co zabierasz w ogole
    glos w tej sprawie.

    EOT

    --
    pozdr.

  • 8. Data: 2004-11-28 19:41:49
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    woy napisał:

    > Uaj? Że zapytam w kontekście strony Inteligo.
    > Czy tam jest chociaż jedno słowo, które posłuży do otrzymania błędnego
    > wskazania przez wyszukiwarkę?

    Tak, każde z ukrytych, gdyż zaburza naturalny stosunek
    'keywordów' na stronie.

    Spójrz tu, to kopia tekstowa z Google:

    -> http://www.google.pl/search?q=cache:lR2-h-i2A9sJ:www
    .inteligo.pl/infosite/html/+inteligo&hl=pl&lr=&strip
    =1

    I zwróć uwagę na biały tekst na dole strony. Według
    wszelkich zasad pozycjonowania *jest* to ordynarny spam.

    Inteligo w ten sposób broni się przed agresywnym
    pozycjonowaniem swoistej 'konkurencji' - uczestników ich
    własnego programu afiliacyjnego.

    Szy.

  • 9. Data: 2004-11-28 20:01:02
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

> [...]
    > skoro Cie to w ogole nie interesuje, to nie rozumiem po co zabierasz w ogole

    nie ma znaczenia tresc ukrytego tekstu
    na stronie, ktorej adres podalem nie ma rozroznienia
    na "dobry" ukryty tekst i "zly" ukryty tekst

    to Google okresla zasady na jakich akceptuje strony do wyszukiwarki
    i jezeli znajdzie sie ktos, kto to zglosi,
    to moge sie zalozyc, ze zostanie to potraktowane jako spam

    czyli zarzuty autora watku sa w pelni uzasadnione

    kursor

  • 10. Data: 2004-11-29 08:07:14
    Od: Bogusz <b...@p...onet.pl>

    Jelcyn napisał(a):
> [...]
    > Na stronie: http://www.inteligo.pl/infosite/html/ na samym dole jest
    > niewidzialny tekst (wystarczy nacisnac CTRL+A aby zobaczyc ukryte wyrazy

    Oj, tamm... nie pierwszy raz.
    Wcześniej mieli promocję "Polecony - cos tam.." Polegającą na
    nakłanianiu do informowania o inteligo jak najszerszą rzeszę ludzi.
    Pośrednio namawiali do spamu, sam dostawalem kilka listow na tydzien na
    ten temat, a i na grupach dyskusyjnych co chwila się pojawiało
    ogłoszenie wraz z odpowiedzim linkiem na konto polecającego.

    Czyli ten typ tak ma.
    Taki ficzer (jak to niektórzy określają)

    Pozdrawiam,
    Bogusz.

    --
    Internet Explorer służy do przeglądania Internetu z Twojego komputera.
    I vice-versa.