  • 11. Data: 2009-02-18 14:01:50
    Temat: Re: 39 dni
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "george"

    > ooo o tym zapomnialem, a to miałoby poważne konsekwencje, tyle że kobiety
    > nie menstruują jednoczenie na całej kuli ziemskiej (na szczęscie).
    > Rozumiem więc że przyznajesz ze "cykle" istnieją ale kwestionujesz ich
    > wpływ na wykresy giełdowe ... dobrze rozumiem ?

    Przeciwnie. Mowie ze na wykresie zawsze sie dopatrzyc mozna jakichs cykli.
    Ale co z tego? Nie da sie z tego wywrozyc przyszlosci. I nawet gdy zajdzie
    zdarzenie przeciwne do przewidywanago, to znajdziesz jakis inny cykl,
    wczesniej nie dostrzegany, ktory wyjasni, dlaczego zaszlo zjawisko
    przeciwne, zgodne z jakims innym cyklem.
    To wszystko jest ubijanie piany, calkowiecie bezsensowne.

    Pester

  • 12. Data: 2009-02-18 14:07:06
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Pester" <p...@o...pl> wrote in message news:gnh4cc$dm1$1@opal.futuro.pl...
> [...]
    > przeciwne, zgodne z jakims innym cyklem.
    > To wszystko jest ubijanie piany, calkowiecie bezsensowne.

    "Przeciwnie" wobec mojego pytania oznacza... "cykle" nie istnieją i przez to
    nie moga mieć wpływu na giełdę.
    A z twojej dalszej częśći wypowiedzi wynika ... ze jednak istnieją ale się
    mogą znosić i dlatego nie należy sie nimi przejmować...
    Przyznam że z trudno mi sie połapać w tym przekazie...

    może zapytam bez zdania wynikowego..
    Czy cykle w przyrodzie istnieją czy nie ? ( tak, nie, nie wiem, nie mam
    zdania / nie obchodzi mnie to).

    george

  • 13. Data: 2009-02-18 14:26:45
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    george wrote:

> [...]
    >
    > może zapytam bez zdania wynikowego..
    > Czy cykle w przyrodzie istnieją czy nie ? ( tak, nie, nie wiem, nie mam

    Wiadocha, że nie istnieją. Istnieją tylko grube Żydy, które biorą udział w
    spisku.

  • 14. Data: 2009-02-18 15:56:02
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "robson" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    9...@v...googlegroups.com...Witam.

    Od jakiegoś czasu analizuję ruchy WIG. Nie rozumiem istotności 39 dni,

    Ciekawe, przyjrze sie temu.
    Widze, że jest duzo odpowiedzi, ale w wiekszości patrząc na nicki juz wiem
    co napisali.
    W każdym razie im nie wierz, że to bzdury.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2009-02-18 15:57:21
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    > może zapytam bez zdania wynikowego..
    > Czy cykle w przyrodzie istnieją czy nie ? ( tak, nie, nie wiem, nie mam
    > zdania / nie obchodzi mnie to).

    Tylko jakie znaczenie dla procesu podejmowania decyzji przez ciebie moze
    miec to, czy moim zdaniem cykle istnieja czy nie istnieja? Istnieja miliardy
    roznych zjawisk cyklicznych, nawet twoj komputer ma zegar taktowany
    cyklicznie i wykonuje obliczenia tylko i wylacznie w okreslonych cyklach
    czasowych.
    Tyle ze istnienie cykli w przyrodzie nie ma nic do rzeczy w przypadku
    zjawisk przypadkowych, zaleznych od wolnej woli czlowieka.

    Pester

  • 16. Data: 2009-02-18 15:58:32
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "totus"

    > Wiadocha, że nie istnieją. Istnieją tylko grube Żydy, które biorą udział w
    > spisku.

    A jak to robia?

    Pester

  • 17. Data: 2009-02-18 16:08:41
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Pester" <p...@o...pl> wrote in message news:gnhb4t$qdq$1@opal.futuro.pl...

> [...]
    > Tyle ze istnienie cykli w przyrodzie nie ma nic do rzeczy w przypadku
    > zjawisk przypadkowych, zaleznych od wolnej woli czlowieka.

    moje pytanie mialo na celu ustalenie faktów i zrozumienia twojego
    "Przeciwnie" z poprzedniego postu.
    Czasami jezyk polski jest trudny, czasami komunikacja zawodzi.

    Podsumowując : "Wiesz ze są cykle, ale kwestionujesz ich wpływ na giełdę"
    wiec słowo "przeciwnie" z twojego poprzedniego postu nie ma znaczenia i
    wprowadzilo niepotrzebne zamieszanie.

    Mogę sie z Tobą zgodzić, że niektóre cykle nie mają wpływu na gielde, ale ja
    przeciwnie do ciebie, mam wrażenie że cześć z nich ma jadnak na nie realny /
    obserwowalny wpływ na "wykresy".

    george

  • 18. Data: 2009-02-18 16:29:18
    Od: robson <r...@p...fm>

    ...patrząc na nicki juz wiem
    co napisali.
    W każdym razie im nie wierz, że to bzdury.

    -------------------------

    Dobre :)

    Pozdro
    Robson

  • 19. Data: 2009-02-18 16:31:25
    Temat: Re: 39 dni errata
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    > W każdym razie im nie wierz, że to bzdury.

    miało być

  • 20. Data: 2009-02-18 16:37:39
    Od: grzessiek <m...@p...onet.pl>

    Pester pisze:
    > Nie znam sie na falach Elliota dlatego moge wydac opinie jedynie na
    > podstawie domniemania. W sytuacji krachu zadne fale nie zdaja egzaminu.

    czy mogę nieśmiało zapytać na czy kolega się zna? bo jeśli nie znasz
    Elliota, AT, AF, rachunkowości itp. to jak możesz podważać ich
    zasadność? <ironia>jeśli tylko na podstawie domniemania to gratuluję
    wiary we własny intelekt</ironia>

    g.