  • 11. Data: 2012-12-23 11:55:43
    Temat: Re: Raiffisen kroi za WPLATY w kasie banku, inne tez?
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-12-23 10:52, neoniusz pisze:

    > ING KONTO Z LWEM DIRECT. 9 zl za wplate w banku.
    ... to się "od ręki" zakłada OKO i wpłaca na OKO bez prowizji.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 12. Data: 2012-12-23 12:00:56
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    maruda <m...@n...com> writes:

    > ... to się "od ręki" zakłada OKO i wpłaca na OKO bez prowizji.
    I mówisz, że tak można co tydzień[1]?
    KJ

    [1] - o ile dobrze pamiętam to, tylko jedna wypłata z oko w miesiącu
    jest darmowa i można mieć ich tylko 2.

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
    To understand the heart and mind of a person, look not at what

  • 13. Data: 2012-12-23 12:29:03
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-12-23 12:00, Kamil Jońca pisze:

    > I mówisz, że tak można co tydzień[1]?
    > KJ
    >
    > [1] - o ile dobrze pamiętam to, tylko jedna wypłata z oko w miesiącu
    > jest darmowa i można mieć ich tylko 2.

    Jeśli przelew wychodzący zewnętrzny - to i owszem (chyba, nie pamiętam
    jak jest z tym drugim czy trzecim, ale i tak nie warto - chyba dycha).
    Natomiast przelewów na swoje Direct można mieć do woli bez prowizji.

    (Nawet nie jestem pewien, czy tylko na swoje. Jestem upełnomocniony do
    konta mamy, wszystkie (moje i jej) konta widzę w serwisie inet, i chyba
    mogę przelewać z jej OKO na moje Direct i odwrotnie jako przelewy własne.)

    W sumie jedyny minus konta w ING, to opłata za kartę przy niewyrobieniu
    limitu. Ale jak się karty nie ma, to nie ma opłaty.
    Trzymam to konto głównie do WPŁAT gotówki, bo jest to najbliższe mi
    miejsce, gdzie mogę wpłacić.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.