  • 1. Data: 2012-12-21 16:53:36
    Temat: karta
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    tak w ramach przemyśleń tuskowo-wigilinych...
    jeśli ktoś ukradnie nam kartę to co prawda kasy nie wypłaci, ale spokojnie
    może sobie za jej pomocą robić zakupy?
    wszystkie dane potrzebne przy intrnetowych zakupach są na karcie...

  • 2. Data: 2012-12-21 17:56:42
    Temat: Re: karta
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > tak w ramach przemyśleń tuskowo-wigilinych...

    ić stond.
    tu jest tusk.

  • 3. Data: 2012-12-21 18:40:22
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ojej, europejczyk...

  • 4. Data: 2012-12-21 18:47:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    identyfikator: 20040501 wrote:
> [...]
    > spokojnie może sobie za jej pomocą robić zakupy?
    > wszystkie dane potrzebne przy intrnetowych zakupach są na karcie...

    moze.
    niech sobie robi. wazne, zeby nie wydawal twojej kasy.
    dlatego uparcie za kazdym razem bede powtarzal:
    do zakupow uzywa sie kart kredytowych. Debetowe oprawia sie w ramki.

    bezpieczenstwo twoich pieniedzy jest takie jak umowa, ktora cie wiaze z
    bankiem.
    To nie twoj biznes jak bank sie bedzie zabezpieczal aby go nie okradli.

  • 5. Data: 2012-12-22 00:05:00
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 21.12.2012 o 18:47 witek <w...@g...pl.invalid> pisze:

> [...]
    > bankiem.
    > To nie twoj biznes jak bank sie bedzie zabezpieczal aby go nie okradli.

    Znam zasadę działania KK i KD, ale wytłumacz mi proszę, czym różni się
    utrata np. 100 zł z KK i z KD poza tym, że z debetowej schodzi mi to od
    razu z rachunku, przy KK zmniejszy się dostępny limit.

    W przypadku utraty karty i dla KK, i dla KD można liczyć na to, że bank
    uzna reklamację i po N dniach zwróci mi kasę. Jeśli reklamacji nie uzna,
    to co prawda z opóźnieniem, ale przecież 100 zł z KK też będę musiał
    spłacić. Proszę o wyjaśnienie co masz na myśli.

    [sas]

  • 6. Data: 2012-12-22 00:35:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    [sas] wrote:

> [...]
    > to co prawda z opóźnieniem, ale przecież 100 zł z KK też będę musiał
    > spłacić. Proszę o wyjaśnienie co masz na myśli.

    Na czas kłótni kto ma zapłacić 100 zł nie masz 100 zl mniej na koncie.

    Wystarczy, zeby to było nie 100 zł, a kilka tysiecy i może się okazać że
    zostałeś bez grosza przy duszy.

    A tak najwyzej zostałeś bez limitu na karcie. Wyciągasz nastepną i
    zyjesz dalej.

  • 7. Data: 2012-12-22 00:45:58
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 22.12.2012 o 00:35 witek <w...@g...pl.invalid> pisze:

> [...]
    > zostałeś bez grosza przy duszy.
    >
    > A tak najwyzej zostałeś bez limitu na karcie. Wyciągasz nastepną i

    tego akurat byłem świadom, ale dzięki za odpowiedź.

    [sas]

  • 8. Data: 2012-12-22 09:17:52
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    witek wrote:

    > Na czas kłótni kto ma zapłacić 100 zł nie masz 100 zl mniej na koncie.
    >
    > Wystarczy, zeby to było nie 100 zł, a kilka tysiecy i może się okazać
    > że zostałeś bez grosza przy duszy.

    Pokaż mi choć jeden regulamin KK, gdzie na czas sporu bank
    uznaje rachunek karty sporną kwotą?
    Uznaje, a nie "może" uznać.
    Czyli gdzie to dzieje się z automatu a nie uznaniowo.
    No i oczywiście nie chodzi o te dni bezodsetkowe tylko o czas sporu.
    Chyba tylko w citku było kiedyś tak, ale teraz chyba już nie.
    Konkretny bank, który tak ma dla KK.

  • 9. Data: 2012-12-22 13:06:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    cef wrote:

    > Pokaż mi choć jeden regulamin KK, gdzie na czas sporu bank
    > uznaje rachunek karty sporną kwotą?

    w ktorą stronę ma być to uznanie?

  • 10. Data: 2012-12-22 13:31:29
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    witek wrote:

    > w ktorą stronę ma być to uznanie?

    Witek, nie udawaj Greka.
    Który bank gwarantuje Ci, że na czas trwania reklamacji z KK masz
    100% pewność, że nie spłacasz tej kwoty spornej.
    Innymi słowy, że bank uznaje rachunek karty
    kwotą sporną automatycznie przy reklamacji.
    Bujasz się tak samo jak przy debetówce,
    tyle tylko, że masz te dni bezodsetkowe.