  • 1. Data: 2012-12-21 20:48:29
    Temat: Sprytny Bill
    Od: luc <b...@g...net>

    Fotokasa Citi ma konkurencję:
    http://sprytnybill.pl/

    Można zgarnąć też rabat 10%:
    http://sprytnybill.pl/promocja/

    pzdrwm
    luc

  • 2. Data: 2012-12-21 21:06:33
    Temat: Re: Sprytny Bill
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Fotokasa Citi ma konkurencję:
    http://sprytnybill.pl/

    Można zgarnąć też rabat 10%:
    http://sprytnybill.pl/promocja/

    Ale jaja Podejdzie to pod MoneyBack Synka?

  • 3. Data: 2012-12-21 21:12:45
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu piątek, 21 grudnia 2012 21:06:33 UTC+1 użytkownik kowtow napisał:
    > Fotokasa Citi ma konkurencję:
    >
    > http://sprytnybill.pl/
    >

    > Można zgarnąć też rabat 10%:
    >
    > http://sprytnybill.pl/promocja/
    >

    > Ale jaja Podejdzie to pod MoneyBack Synka?

    Wygląda na to, że sami to delikatnie sugerują na swojej stronie. Obaczymy w styczniu,
    jak Synek da premię.

    pzdrwm
    luc

  • 4. Data: 2012-12-27 07:34:09
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 21 Dec 2012 11:48:29 -0800 (PST), luc napisał(a):
    > Fotokasa Citi ma konkurencję:
    > http://sprytnybill.pl/
    >
    > Można zgarnąć też rabat 10%:
    > http://sprytnybill.pl/promocja/

    A ja nie rozumiem do końca...
    Czytałem FAQ, nigdzie nie ma mowy o tym że lista kont odbiorców jest
    ograniczona do jakiejś puli - tylko piszą że 130 odbiorców płatności jest
    obsługiwanych przez kody kreskowe, a pozostałych można sobie wprowadzić.
    Przy prowizji 0.97zł przy MC pokusa przelewów z karty jest niemała...

    Wyjaśni mi ktoś jak to może funkcjonować? :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 5. Data: 2012-12-27 09:17:10
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2012-12-21 20:48, luc pisze:
    > Fotokasa Citi ma konkurencję:
    > http://sprytnybill.pl/
    >
    > Można zgarnąć też rabat 10%:
    > http://sprytnybill.pl/promocja/
    >

    > pzdrwm
    > luc

    Podacie dane karty spółeczce, która działa niecałe 2 lata, jej kapitał
    podstawowy to 100tys.zł (w dodatku 95tys. wniesione aportem) i
    zarejestrowana jest w mieszkaniu prywatnym?

    A i jeden z właścicieli najprawdopodobniej powiązany jest z tym:
    http://forum.gazeta.pl/forum/w,752,89526379,,Wypad_c
    zy_wpadka_czyli_studenci_ostrzegaja.html?v=2

    Darek

  • 6. Data: 2012-12-27 11:44:31
    Od: assembea <a...@i...pl>

    W dniu czwartek, 27 grudnia 2012 09:17:10 UTC+1 użytkownik Darek napisał:
> [...]
    >
    > http://forum.gazeta.pl/forum/w,752,89526379,,Wypad_c
    zy_wpadka_czyli_studenci_ostrzegaja.html?v=2

    I skończy się jak z Multikasą Plichty... Widać Polak jak przed szkodą, tak po
    szkodzie...

  • 7. Data: 2012-12-29 19:34:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "luc" 7...@g...co

    : Fotokasa Citi ma konkurencję:
    : http://sprytnybill.pl/

    : Można zgarnąć też rabat 10%:
    : http://sprytnybill.pl/promocja/

    I zapłacić prowizję?

    10. Jaką zapłacę prowizję?

    Aplikacja Sprytny Bill pobiera 2 rodzaje
    prowizji od opłacanych faktur:

    1. Płacąc kartą MasterCard - pobieramy 0,97 groszy od rachunku.
    2. Płacąc inna kartą - pobieramy 2,3% od wartości transakcji.

    Uwaga, przy zmianie karty w trakcie dokonywania płatności - poinformujemy
    Cię o wysokości naliczanej prowizji.

    Ciekawe, jak zmieniać kartę w trakcie dokonywania płatności. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2012-12-29 23:21:12
    Temat: Re: Re: Sprytny Bill
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Ciekawe, jak zmieniać kartę w trakcie dokonywania płatności. :)
    bez problemu, jest menu wyboru dodanych kart, zmienialem wielokrotnie

  • 9. Data: 2012-12-29 23:52:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "sunwick" r...@4...com

    > bez problemu, jest menu wyboru dodanych kart, zmienialem wielokrotnie

    Nie wpadłbym na ten pomysł. Myślałem, że ktoś zmienia
    plastyk z powodu jego uszkodzenia lub utraty ważności. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2012-12-31 02:56:15
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>