  • 1. Data: 2012-12-22 14:57:31
    Temat: Regulamin do promocji grupon kantor.alior.pl
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Witam
    Szukam regulaminu promocji"
    "0 zł za groupon uprawniający do 50 zł premii za założenie konta w Kantorze
    Walutowym Alior Banku"
    https://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/Alior-Bank
    /14428476
    Po wejście w link regulamin promocji wyswietla się
    http://static.sync.pl/attachment/regulamin_promocji_
    sync_na_groupon.pdf:
    Regulamin promocji "Konto osobiste Sync na Groupon.pl - XII 2012"

    Może ktoś mi wskazać gdzie znajdę ten własciwy regulamin ?

    Pozdrawiam
    Damian

  • 2. Data: 2012-12-22 15:22:57
    Temat: Re: Regulamin do promocji grupon kantor.alior.pl
    Od: ls <b...@w...pl>

    W dniu sobota, 22 grudnia 2012 14:57:31 UTC+1 użytkownik Damian News napisał:
> [...]
    >
    > Regulamin promocji "Konto osobiste Sync na Groupon.pl - XII 2012"
    >

    > Może ktoś mi wskazać gdzie znajdę ten własciwy regulamin ?

    jest w tym newsie: http://livesmarter.pl/premia-50-pln-za-zalozenie-kon
    ta-kantor-walutowy-alior-bank/ (choc sam regulamin oczywiście... błędny :))

  • 3. Data: 2012-12-22 17:38:45
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Witam,

    Dzięki to mi wystarczy
    http://groupon.home.pl/shopping/alior/Regulamin_prom
    ocji_Kantoru_Walutowego_na_Groupon.pl.pdf