  • 1. Data: 2012-12-21 22:01:34
    Temat: Moneybookers - opłata za bezczynność
    Od: "August" <a...@b...xxx.com>

    Dawny Moneybookers teraz Skrill, wprowadza opłatę za niezalogowanie się do
    serwisu przez dłuższy czas.

  • 2. Data: 2012-12-21 22:03:31
    Temat: Re: Moneybookers - opłata za bezczynność
    Od: "August" <a...@b...xxx.com>

    Użytkownik "August" <a...@b...xxx.com> napisał w wiadomości
    > Dawny Moneybookers teraz Skrill, wprowadza opłatę za niezalogowanie się do
    > serwisu przez dłuższy czas.

    Piszę bo może komuś zostało konto ze starych czasów, a tam chyba można było
    przechowywać nr karty przed liftingiem.

  • 3. Data: 2012-12-21 23:32:58
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-12-21 22:03, August pisze:
    > Użytkownik "August" <a...@b...xxx.com> napisał w wiadomości
    >

    > Piszę bo może komuś zostało konto ze starych czasów, a tam chyba można
    > było przechowywać nr karty przed liftingiem.

    Wielkie dzięki za info :) Miałem tam konto z podpiętą kartą... Konto
    było używane tylko wtedy gdy nie było innej opcji zapłaty online. Gdyby
    nie Ty pewnie bym się pewnego dnia zdziwił że mam dziwne obciążenie
    karty, a tak trzy kliki i konto usunięte! A wcześniej karta, tak na
    wszelki wypadek ;)

  • 4. Data: 2012-12-22 00:07:29
    Temat: Re: Re: Moneybookers - opłata za bezczynność
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    a ja chcialem sie zalogowac a tam info ze moje konto zostalo
    zamkniete, jesli chce je odblokowac to musze dzwonic do UK :)
    ciekawe dlaczego?

  • 5. Data: 2012-12-22 00:09:04
    Od: zbyszek <b...@w...pl>

    W dniu piątek, 21 grudnia 2012 22:01:34 UTC+1 użytkownik August napisał:
    > Dawny Moneybookers teraz Skrill, wprowadza opłatę za niezalogowanie się do
    >
    > serwisu przez dłuższy czas.

    gdzie sie usuwa konto? klikam i klikam i nie widze...
    http://help.elance.com/entries/20488251-skrill-forme
    rly-moneybookers to chyba nieaktualne

  • 6. Data: 2012-12-22 00:30:03
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 21 Dec 2012 15:09:04 -0800 (PST), zbyszek napisał(a):

    > gdzie sie usuwa konto? klikam i klikam i nie widze...
    > http://help.elance.com/entries/20488251-skrill-forme
    rly-moneybookers to chyba nieaktualne

    Trzeba się zalogować i w menu z lewej strony jest "email support". Potem
    wybrać zakładkę "Account security" -> "I would like to close my Skrill
    account".
    Ja też to konto utrzymywałem "na wszelki wypadek", ale po wprowadzeniu
    opłat też się wkurzyłem i zamknąłem.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 7. Data: 2012-12-22 10:34:33
    Temat: Re: Moneybookers - op?ata za bezczynno??
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 21.12.2012 22:01, August wrote:
    > Dawny Moneybookers teraz Skrill, wprowadza opłatę za niezalogowanie się
    > do serwisu przez dłuższy czas.

    Ta oplata juz od dawna byla (mam maila z 2010 roku, w ktorym chca mi ja
    pobrac), skrocili tylko okres nieaktywnosci.

  • 8. Data: 2012-12-22 11:44:20
    Od: "August" <a...@b...xxx.com>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > Ta oplata juz od dawna byla (mam maila z 2010 roku, w ktorym chca mi ja
    > pobrac), skrocili tylko okres nieaktywnosci.

    Rzeczywiście.. dostałem info tylko o skróceniu tego okresu, więc opłata
    musiała być wczesniej.

  • 9. Data: 2012-12-22 12:46:14
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-12-22 00:07, sunwick pisze:
    > a ja chcialem sie zalogowac a tam info ze moje konto zostalo
    > zamkniete, jesli chce je odblokowac to musze dzwonic do UK :)
    > ciekawe dlaczego?

    Może sami zamknęli bo za długo się nie logowałeś ;) U mnie taki
    komunikat pojawił się po wyklikaniu zamknięcia konta.

  • 10. Data: 2012-12-22 14:03:44
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    W piątek, 21 grudnia 2012, o godz. 22:01:34, napisałeś na temat: "Moneybookers -
    opłata za bezczynność"
    August a...@b...xxx.com, news:kb2inc$6li$1@node2.news.atman.pl

    > Dawny Moneybookers teraz Skrill, wprowadza opłatę za niezalogowanie się do
    > serwisu przez dłuższy czas.

    A jak te konto zlikwidować? jest taka opcja tam?

    --
    TZ

    - Układ oddechowy przechodząc prze nos i gardło wpada do żołądka -