  • 1. Data: 2005-12-13 11:58:42
    Temat: Pytanie o karte kredytowa w Citibank Handlowy
    Od: Krzysztof Kosminski <k...@n...gazeta.pl>

    Witam!

    Zastanawiam się nad kartą kredytową w Citibank Handlowy. Mają dość
    ciekawą ofertę dla lekarzy.

    Jakie są Wasze doświadczenia z Citi?

    Krzysztof

  • 2. Data: 2005-12-13 12:08:51
    Temat: Re: Pytanie o karte kredytowa w Citibank Handlowy
    Od: Trzypion <t...@o...org.pl>

    On Tue, 13 Dec 2005 12:58:42 +0100, Krzysztof Kosminski
    <k...@n...gazeta.pl> wrote:

    >Zastanawiam się nad kartą kredytową w Citibank Handlowy. Mają dość
    >ciekawą ofertę dla lekarzy.
    >
    >Jakie są Wasze doświadczenia z Citi?

    Karta w miarę OK, ale tylko dla osób zorientowanych w zasadach
    działania kart. Dla osób niedoświadczonych to pułapka.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/Reporterka/II_

  • 3. Data: 2005-12-13 12:18:24
    Od: "inżynier Nowak" <n...@N...gazeta.pl>

    Krzysztof Kosminski <k...@n...gazeta.pl> napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Zastanawiam się nad kartą kredytową w Citibank Handlowy. Mają dość
    > ciekawą ofertę dla lekarzy.
    >
    > Jakie są Wasze doświadczenia z Citi?
    >
    > Krzysztof

    Zajrzyj do archiwum, tam znajdziesz opinie na każdy gust: pozytywne,
    negatywne i mieszane&#8230;
    W kwestii oferty dla lekarzy to Tomek Nowicki mógłby coś napisać, ale jakoś
    go nie widać tutaj ostatnio. Zapewne dochodzi do siebie po sukcesie
    wyborczym&#8230; ;-)

  • 4. Data: 2005-12-13 12:35:24
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > Zastanawiam się nad kartą kredytową w Citibank Handlowy. Mają dość ciekawą
    > ofertę dla lekarzy.
    >
    > Jakie są Wasze doświadczenia z Citi?

    Ogolnie korzystam z ich kart od roku bodajze 1997. Ogolne wrazenia mam
    dobre. Problemy z autoryzacja sa dosc rzadkie. Reklamacje zalatwiane sa
    sprawnie i domniemana jest ich zasadnosc do czasu ewentualnego udowodnienia,
    ze jest inaczej. Podglad przez internet. Infolinia duzo lepsza niz kiedys
    (jest nawet pewien trick, zeby dzwonic na nia za darmo). Sa tez pewne
    slabosci: nieciekawe kursy przeliczania walut oraz system majacy na celu
    rzekomo podniesc bezpieczenstwo, a w praktyce powodujacy zablokowanie karty
    bez powiadomienia uzytkownika w przypadku dokonania transakcji wydajacych
    sie podejrzane.

    Mozna brac, tylko: po pierwsze nie zgadzac sie na ubezpieczenie credit
    shield (we wniosku nalezy zaznaczyc kwadracik, ze sie rezygnuje z
    ubezpieczenia), po drugie splacac calosc zadluzenia w terminie, po trzecie
    nie wybierac karta gotowki.

  • 5. Data: 2005-12-13 17:30:33
    Od: bob <b...@1...xx>

    Trzypion napisał:

    > Karta w miarę OK, ale tylko dla osób zorientowanych w zasadach
    > działania kart. Dla osób niedoświadczonych to pułapka.

    Jak każda kk.
    KK z citi jest jedną z droższych - 6,50 złotówek co miesiąc.

  • 6. Data: 2005-12-13 17:44:03
    Od: Trzypion <_...@n...pl>

    On Tue, 13 Dec 2005 18:30:33 +0100, bob <b...@1...xx> wrote:

    >Jak każda kk.
    >KK z citi jest jedną z droższych - 6,50 złotówek co miesiąc.

    Za to reklamacje naprawdę działają.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/Fotki/Reporterka/II_

  • 7. Data: 2005-12-13 17:53:00
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Trzypion wrote:

    > Za to reklamacje naprawdę działają.

    Gdzie indziej też.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 8. Data: 2005-12-13 18:37:03
    Od: " r3d3" <r...@N...gazeta.pl>

    Tomek <t...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    karty
    > bez powiadomienia uzytkownika w przypadku dokonania transakcji wydajacych

    no wiesz, niektorzy mogliby ta metode dzialania umiescic w
    kategorii "zalety" :)

    > Mozna brac, tylko: po pierwsze nie zgadzac sie na ubezpieczenie credit
    > shield (we wniosku nalezy zaznaczyc kwadracik, ze sie rezygnuje z
    > ubezpieczenia),

    Credit Shield to ubezpieczenie (eureka!) - masz zwyczaj zniechecania
    znajomych do Autocasco? A moze chodzisz i opowiadasz ze ubezpieczenia na
    zycie to zlodziejstwo? Zalecalbym ostroznosc, to sprawa zbyt indywidualna.

    > po drugie splacac calosc zadluzenia w terminie, po trzecie
    > nie wybierac karta gotowki.

    brawo! to rzeczywiscie odroznia karte Citi od reszty :))))

    A tak BTW to ktos tu kiedys pisal ze 6,50 nie jest/bedzie obowiazkowe i
    mozna zrezygnowac.

    Pzdr,
    r3d3

  • 9. Data: 2005-12-13 18:45:30
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2005-12-13 19:37- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    r3d3, gdy pisał(a):

    Od stycznia.

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 10. Data: 2005-12-13 18:48:57
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Trzypion" <t...@o...org.pl> napisał w
    wiadomości news:haetp19ssjlam1l21022p42biqnsl062ee@4ax.com...

    > Dla osób niedoświadczonych to pułapka.

    Z powyższego wynika, że Adaś wpadł w tą pułapkę.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt