    From: "Tomek" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pytanie o karte kredytowa w Citibank Handlowy
    Date: Tue, 13 Dec 2005 13:35:24 +0100

    > Zastanawiam się nad kartą kredytową w Citibank Handlowy. Mają dość ciekawą
    > ofertę dla lekarzy.
    >
    > Jakie są Wasze doświadczenia z Citi?

    Ogolnie korzystam z ich kart od roku bodajze 1997. Ogolne wrazenia mam
    dobre. Problemy z autoryzacja sa dosc rzadkie. Reklamacje zalatwiane sa
    sprawnie i domniemana jest ich zasadnosc do czasu ewentualnego udowodnienia,
    ze jest inaczej. Podglad przez internet. Infolinia duzo lepsza niz kiedys
    (jest nawet pewien trick, zeby dzwonic na nia za darmo). Sa tez pewne
    slabosci: nieciekawe kursy przeliczania walut oraz system majacy na celu
    rzekomo podniesc bezpieczenstwo, a w praktyce powodujacy zablokowanie karty
    bez powiadomienia uzytkownika w przypadku dokonania transakcji wydajacych
    sie podejrzane.

    Mozna brac, tylko: po pierwsze nie zgadzac sie na ubezpieczenie credit
    shield (we wniosku nalezy zaznaczyc kwadracik, ze sie rezygnuje z
    ubezpieczenia), po drugie splacac calosc zadluzenia w terminie, po trzecie
    nie wybierac karta gotowki.