  • 1. Data: 2005-12-12 23:59:55
    Temat: Konto firmowe a przelewy przych. w euro
    Od: Jan <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    kontrahent zagraniczny zaplacil mi wczoraj przelewem kwote w euro.
    Kurs NBP dzis to 3,8216(kupno)/3,8988(sprzedaz)
    natomiast w BPH przewalutowanie bylo wg kwoty 3,7689.

    Wg jakiego kursu przewalutowane sa przelewy przychodzace w EURO w BPH?

    I drugie, wazniejsze pytanie:
    Czy jest jakis sposob na to, zeby tracic za kazdym jak najmniej na
    przewalutowaniu,
    czy mozna na firme zalozyc jakies subkonto walutowe(jezeli tak to czy w
    kazdym banku i gdzie jest to najkorzystniejsze)?

    Pozdrawiam serdecznie.
    JK

  • 2. Data: 2005-12-13 00:09:00
    Temat: Re: Konto firmowe a przelewy przych. w euro
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Jan <k...@p...onet.pl> wrote:
    > czy mozna na firme zalozyc jakies subkonto walutowe(jezeli tak to czy
    > w kazdym banku i gdzie jest to najkorzystniejsze)?

    Proponuje Multibank.

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Protect Europe from a legal disaster. Petition against software patents
    http://www.noepatents.org/index_html?LANG=en

  • 3. Data: 2005-12-13 00:42:43
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    http://www.bph.pl/pl/narzedzia/kursy_walut

    > w kazdym banku i gdzie jest to najkorzystniejsze)?

    Ja tez polecam Multi. Chociaz zapytaj sie w BPHu - bo moze nie wartu tak
    rozrzucac sobie tych rachunkow...

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 4. Data: 2005-12-13 14:01:31
    Od: "jot.be" <j...@N...poczta.onet.pl>

    > Czy jest jakis sposob na to, zeby tracic za kazdym jak najmniej na
    > przewalutowaniu,
    > czy mozna na firme zalozyc jakies subkonto walutowe(jezeli tak to czy w
    > kazdym banku

    Pewnie w większości.
    Tylko zwróć uwagę czy koszt jego prowadzenia nie będzie wyższy od róznic
    kursowych....
    Pozdr

  • 5. Data: 2005-12-13 14:58:25
    Od: "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jan" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wg jakiego kursu przewalutowane sa przelewy przychodzace w EURO w BPH?
    Sprawdz może kurs kupna (dewiz) w BPHuuuu?
    I dowiedz się czy przypadkiem kontrahent pokrył wszyskie koszty przelewu czy
    nie, bo może liczysz całą kwotę jaką miał Ci przelać, a tak być nie musi.

    Pozdrawiam
    Michał M