  • 1. Data: 2005-12-13 09:39:37
    Temat: [BZWBK] Czy da się przekroczyć limit KK?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Czy ktoś ma jakieś doświadczenia, czy kartą BZWBK, za pomocą jedynie
    transakcji w Polsce (bez prowizji, opłat, odsetek i różnic kursowych) da
    się przekroczyć limit ? Czy też BZWBK nie da wtedy autoryzacji ?
    KJ

  • 2. Data: 2005-12-13 10:30:51
    Temat: Re: [BZWBK] Czy da się przekroczyć limit KK?
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    > Czy ktoś ma jakieś doświadczenia, czy kartą BZWBK, za pomocą jedynie
    > transakcji w Polsce (bez prowizji, opłat, odsetek i różnic kursowych) da się
    > przekroczyć limit ? Czy też BZWBK nie da wtedy autoryzacji ?

    jak bedziesz blisko limitu i wykonasz transakcje bez autoryzacji to przekroczysz
    limit
    bez autoryzacji przechodzą przewaznie male kwoty w supermarketach

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-12-13 10:47:25
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "gasper" <g...@p...comp> napisał w wiadomości
> [...]
    > przekroczysz limit
    > bez autoryzacji przechodzą przewaznie male kwoty w supermarketach

    od jakiegoś czasu mi autoryzuje wszystkie transakcje na kredytówce BZWBK a z
    autoryzacją nie przekroczysz limitu

  • 4. Data: 2005-12-13 11:27:25
    Od: "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl>

    Kamil Jońca wrote:
> [...]
    > transakcji w Polsce (bez prowizji, opłat, odsetek i różnic kursowych)
    > da się przekroczyć limit ? Czy też BZWBK nie da wtedy autoryzacji ?

    Na tej karcie to chyba tylko w przypadku płatności z wykorzystaniem
    imprintera (dawno się nie spotkałem) lub gdy masz prawie wykorzystany limit
    i w danym okresie rozliczeniowym obciąża Cię opłatą za używanie karty lub
    jakąś inną opłatą lub prowizją, co spowoduje przekroczenie limitu.

    --
    Dawid

  • 5. Data: 2005-12-15 09:34:05
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Dawid Kulbicki napisał:

> [...]
    > limit i w danym okresie rozliczeniowym obciąża Cię opłatą za używanie
    > karty lub jakąś inną opłatą lub prowizją, co spowoduje przekroczenie

    W przypadku każdej karty (także płaskiej!) jest możliwa sytuacja, że po
    tygodniu "zejdzie" blokada kwoty transakcji, która się odbyła, a
    właściwe obciążenie przyjdzie dużo później.

    Przemek

  • 6. Data: 2005-12-15 09:35:42
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Przemyslaw Kowalik wrote:
    [...]

    > W przypadku każdej karty (także płaskiej!) jest możliwa sytuacja, że po
    > tygodniu "zejdzie" blokada kwoty transakcji, która się odbyła, a
    > właściwe obciążenie przyjdzie dużo później.

    Może źle sformułowałem pytanie, dokładnie chodziło mi o to czy da się
    dostać autoryzację ktora przekroczy limit, z waszych wypowiedzi wynika,
    że nie.

    KJ