  • 1. Data: 2005-12-13 12:28:24
    Temat: Wybór banku dla DG
    Od: "Negri" <...@n...pl>

    Witam

    Najtaniej wychodzi mBank bo są wmiare tanie przelewy, prowadzenie, przelewy
    do ZUSu i US są za darmo. Jedyny minus to brak placówek.

    Doradzcie mi prosze co bedzie najkożystniejsze dla takiej formy
    działalności. Działalność będzie polegała na przedstawicielstwie handlowym
    opartym na własnej DG. Dodatkowo mam zamiar zająć się drobnym handlem. Czyli
    np Sprzedając np laptopa klientowi sprzedaje mu do niego torbe "od siebie".
    Wiec pewnie raz w miesiącu wystawie fakture firmie z którą współpracuje i
    kiklanaście dla innych klkientów.

    Ale kiedy chce zrobić wpłate na konto firmowe pieniędzy z faktór gotówkowych
    to musze kożystać z placówek innych banków. I teraz mam pytanie, czy moge
    wpłacić sobie takie pieniądze na konto prywatne w Inteligo, a potem przelać
    je na konto firmowe. Wtedy wpłata trwała by dłużej ale kosztowało by mnie to
    99 groszy.

    Czy są jeszcze jakieś niedogodności z posiadania konta w mBanku, jak długo
    trwa założenie takiego konta?