  • 91. Data: 2005-12-15 15:50:29
    Temat: Re: Pytanie o karte kredytowa w Citibank Handlowy
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    yayco wrote:
    > 2005-12-15 16:39- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > Glenn, gdy pisał(a):

    > Ale ja nie jestem prawnikiem. Ja jestem budżetówka :-)

    Jedno drugiego nie wyklucza :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 92. Data: 2005-12-15 15:51:47
    Od: Trzypion <t...@o...org.pl>

    On Thu, 15 Dec 2005 16:28:56 +0100, yayco

    >A czy Ty pracujesz za darmo?

    A czy prawnicy wytwarzają cokolwiek?
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/Reporterka/II_

  • 93. Data: 2005-12-15 15:51:49
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Trzypion wrote:

    > A czy prawnicy wytwarzają cokolwiek?
    A czy programiści wytwarzają cokolwiek :-) ?
    KJ

  • 94. Data: 2005-12-15 15:53:12
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Trzypion wrote:

    > A czy prawnicy wytwarzają cokolwiek?

    Lenin wiecznie żywy :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 95. Data: 2005-12-15 16:00:42
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2005-12-15 16:53- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Glenn, gdy pisał(a):

    > Lenin wiecznie żywy :-)

    To nawet nie Lenin. Katarzyna II uważała, że prawnicy są przeciwko
    sprawiedliwości, bo biorą za swoje usługi pieniądze. A Mikołaj I obłożył
    słowo adwokat zapisem cenzorskim.
    Można by powtórzyć za Asterixem "Ależ głupi ci Rzymianie..." ;-)

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 96. Data: 2005-12-15 16:01:22
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    Panowie, zrobilo sie NTG. Dajcie sobie na wstrzymanie. Autor watku pytal sie
    o opinie na tamat karty Citibanku. A wy tu o aspektach dziedziczenia przez
    wnuczke. Albo napiszcie cos na temat, albo dajcie sobie na luz.

  • 97. Data: 2005-12-15 16:06:11
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    yayco wrote:
> [...]
    > obłożył słowo adwokat zapisem cenzorskim.
    > Można by powtórzyć za Asterixem "Ależ głupi ci Rzymianie..." ;-)

    Ja o Leninie w tym sensie, że postulat niepłacenia tym, co nic nie
    wytwarzają jest jakby żywcem wzięty z jego "tfurczości". A to że tego typu
    myslenie ma swoje umocowanie historyczne (podejrzewam, że przyjaciółka
    Woltera nie była tu pionierką ;-) ) to już tzw. insza inszość :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 98. Data: 2005-12-15 16:15:06
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

    >A czy programiści wytwarzają cokolwiek :-) ?
    >KJ

    nawet jeśli, to gdzieś czytalem, że "oprogramowanie powinno być za darmo" ;-

    )
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 99. Data: 2005-12-15 16:23:57
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Adam Bosiacki wrote:

    > nawet jeśli, to gdzieś czytalem, że "oprogramowanie powinno być za darmo" ;-
    >
    > )
    Nie "za darmo" a "wolne" a to co innego :-P
    KJ

  • 100. Data: 2005-12-15 16:36:10
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

    >Nie "za darmo" a "wolne" a to co innego :-P
    >KJ

    Widocznie komuś się coś pomyliło ;-) .
    To tak jak Trzpionowi z tymi prawnikami, nieprawdaż? :-p