  • 111. Data: 2005-12-16 21:27:09
    Temat: Re: Pytanie o karte kredytowa w Citibank Handlowy
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Fri, 16 Dec 2005 16:20:31 +0100, yayco
    <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl> wrote:

    >Zgaduj dalej, na razie idzie Ci kiepsko...

    No tak, doktor medycyny. To by wszystko tłumaczyło ;)))

    PG

  • 112. Data: 2005-12-16 21:36:46
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2005-12-16 22:27- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Piotr Gralak, gdy pisał(a):

    > No tak, doktor medycyny. To by wszystko tłumaczyło ;)))

    :-p Nadal kiepsko, a nawet gorzej, bo ministrem to każdy może zostać,
    nawet ja, a na studia medyczne to już jestem za stary. Musisz się
    bardziej postarać... ;-)

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 113. Data: 2005-12-17 19:25:45
    Od: LM <p...@n...sig>

    Tomek pisze 14-12-2005 07:05:

    >Prosze uprzejmie. W tym celu nalezy jednak dysponowac telefonem voip.
    >Zakladamy konto (telefoniczne!) u providera dajacego bezplatne polaczenia do
    >USA (np. sipdiscount.com) (albo takiego, ktory nie kasuje za polaczenia
    >bezplatne w USA) i dzwonimy na bezplatny numer Citibanku 0018888726418. Tam
    >zglasza sie informacja, ze dziekuja za moj telefon i ze mnie przelacza do
    >Citibanku Polska, co tez nastepuje. A dalej jak w klasycznym polaczeniu.
    >Oszczednosci nie przyprawiaja o zwaroty glowy, ale satysfakcja jest.

    No to mój sposób jest prostszy - aczkolwiek działa tylko w weekendy (no
    i dostępny jest dla posiadaczy droższego abonamnnetu w TP) :-)

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk

  • 114. Data: 2005-12-17 19:27:23
    Od: LM <p...@n...sig>

    Tomek pisze 14-12-2005 07:05:

> [...]
    >Citibanku Polska, co tez nastepuje. A dalej jak w klasycznym polaczeniu.
    >Oszczednosci nie przyprawiaja o zwaroty glowy, ale satysfakcja jest.
    No to mój sposób jest prostszy - aczkolwiek działa tylko w godzinach 20.00 - 8.00 i w

  • 115. Data: 2005-12-17 20:37:42
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > No to mój sposób jest prostszy - aczkolwiek działa tylko w godzinach
    > 20.00 - 8.00 i w weekendy (no i dostępny jest dla posiadaczy droższego
    > abonamnnetu w TP) :-)

    Dlaczego prostszy? Moj dziala przez cala dobe i nie wymaga zadnych
    abonamentow w TP.

  • 116. Data: 2005-12-17 22:10:27
    Od: LM <p...@n...sig>

    Tomek pisze 17-12-2005 21:37:

    >Dlaczego prostszy? Moj dziala przez cala dobe i nie wymaga zadnych
    >abonamentow w TP.

    Dla mnie prostszy, bo nie muszę nic robić, żeby z niego skorzystać
    (abonament już mam) :-)

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk