  • 1. Data: 2006-08-30 18:27:00
    Temat: ubezpieczenia KK Millennium
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Czy dysponuje ktoś z koleżeństwa elektroniczną wersją OWU ubezpieczeń
    pakietu podstawowego do kart kredytowych Millennium?
    Chodzi mi o te ubezpieczenia:
    http://www.millenet.pl/karty_kredytowe/karty_millenn
    ium/visa_economic/chce_miec/ubezpieczenia/

    Na www próżno ich szukać, a adresu poczty elektrycznej Mille nie
    udostępnia...

    WN

  • 2. Data: 2006-08-30 19:12:58
    Temat: Re: ubezpieczenia KK Millennium
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):
> [...]
    ium/visa_economic/chce_miec/ubezpieczenia/

    > Na www próżno ich szukać, a adresu poczty elektrycznej Mille nie

    Kiedyś dostałem taką wersję ale jeszcze za czasów ubezpieczeń w
    PZU. Najlepiej poproś o dokumenty poprzez pocztę wewnętrzną. W
    oddziałach dostaniesz wydruk OWU niekoniecznie
    obowiązujących....sprawdzone.

  • 3. Data: 2006-08-30 19:25:29
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    k...@g...pl napisał(a):

    > Kiedyś dostałem taką wersję ale jeszcze za czasów ubezpieczeń w
    > PZU. Najlepiej poproś o dokumenty poprzez pocztę wewnętrzną. W
    > oddziałach dostaniesz wydruk OWU niekoniecznie
    > obowiązujących....sprawdzone.

    Nie mam nic ichniego, więc nie mam jak wysłać zapytania. ;-(

  • 4. Data: 2006-08-30 20:41:49
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    Nie pozostaje nic innego jak wizyta w oddziale i prośba o wydruki.

  • 5. Data: 2006-08-31 06:19:14
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:ed4on0$fbs$1@news.elsat.net.pl...

    > Nie mam nic ichniego, więc nie mam jak wysłać zapytania. ;-(

    Spróbuj 0-801-121-000

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2006-08-31 07:15:39
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

> [...]
    ium/visa_economic/chce_miec/ubezpieczenia/

    > Na www próżno ich szukać, a adresu poczty elektrycznej Mille nie

    W regulaminie kart kredytowych (Na stronie z Twojego linku wejdź w
    dokumenty do pobrania) jest pkt. 26, który stanowi o ubezpieczeniach (po
    krótce) i odwołuje się do cennika (z tej samej strony), gdzie w przypisach
    są wyjaśnienia do każdego ubezpieczenia (też po krótce).

    To tyle na stronie.
    Napisz pocztą wewnętrzną (przez Millenet) - działa sprawnie i w krótkim
    czasie dostaniesz odpowiedź.

    Pozdrawiam
    Radek

  • 7. Data: 2006-08-31 14:10:48
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Slawek Kos napisał(a):

    > Spróbuj 0-801-121-000

    Sprawdzałem - odsyłają do oddziału.

  • 8. Data: 2006-08-31 14:12:57
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Radoslaw Dabrowski napisał(a):

> [...]
    > krótce) i odwołuje się do cennika (z tej samej strony), gdzie w
    > przypisach są wyjaśnienia do każdego ubezpieczenia (też po krótce).

    To znam. Chodzi mi o OWU, bo chyba jakieś muszą istnieć?

    > To tyle na stronie.
    > Napisz pocztą wewnętrzną (przez Millenet) - działa sprawnie i w krótkim
    > czasie dostaniesz odpowiedź.

    Nie korzystam z żadnego produktu Mille, siłą rzeczy więc nie mam dostępu
    do Millenetu. Stąd właśnie moje pytanie - czy ktoś to ma i zwyczajnie
    może przesłać?

    Do oddziału mogę się przejść bez szczególnych porad. ;-)

  • 9. Data: 2006-09-20 20:15:43
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    k...@g...pl napisał(a):

    > Kiedyś dostałem taką wersję ale jeszcze za czasów ubezpieczeń w
    > PZU. Najlepiej poproś o dokumenty poprzez pocztę wewnętrzną. W
    > oddziałach dostaniesz wydruk OWU niekoniecznie
    > obowiązujących....sprawdzone.

    Update :-)

    Oddział wysłać warunków ubezpieczeń na maila "zewnętrznego" nie potrafi.
    Millenet (już mam dostęp, więc napisałem) z kolei wypiera się brakiem
    możliwości - serwis internetowy nie pozwala na wysyłkę jakichkolwiek
    załączników, a procedury zabraniają wysyłania jakichkolwiek wiadomości
    na prywatny adres e-mail. I odsyła do oddziału. Fajnie.

    A więc jestem skazany na trzymanie makulatury... Nie ma jak nowoczesny
    zdalny dostęp do banku w XXI wieku...
    Tylko, żeby to naprawdę była sprawa, która WYMAGA osobistego
    stawiennictwa w placówce. Ale, do jasnej choinki, to o zwykłe warunki
    ubezpieczeń chodzi...

    I po co ten adres mailowy w systemie?