    From: "ls" <n...@s...pisac.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przeniosą mnie z BPH do PKO
    Date: Fri, 23 Nov 2007 10:10:11 +0100

    Uzytkownik Andrzej napisal(a):
    > Czy mógłbyś napisać w czym Ci zawinił pekao. Tak z ciekawości bo ja
    > mam tam konto z 10lat i do tej pory mi nie podpadli. Głównie doceniam
    > dużą ilość placówek i bankomatów nawet w małych miejscowościach. Mam
    > również konto w mbanku i nie widzę specjalnie różnic w obsłudze. No
    > może w pekao jest więcej wstukiwania pinów i weryfikacji klienta przy
    > operacjach przez internet. Akurat ja miałem najgorsze doświadczenia z
    > bankiem toyoty. Przez miesiąc nie udało mi się "podłączyć do konta" z
    > pełnymi uprawnieniami do dysponowania pieniędzmi, ale w porę
> [...]

    Hej, mi Pekao w niczym nie zawinil - nie wiem skad ten pomysl?
    Od 10 lat mam konto w BPH, a oferta Pekao po prostu mnie nie interesuje,
    zwlaszcza 50gr/przelew przy wysokiej oplacie miesiecznej za konto. Gdyby
    mnie interesowala, juz dawno bym tam sobie zalozyl konto.
    Tymczasem okazalo sie, ze moj oddzial zostanie przejety, wiec sie
    przenioslem do innego.
    Obsluga internetowa Sezama spelnia moje oczekiwania, niestety przy
    powaznym skurczeniu sie liczby bankomatow BPH, kwota 9,95zl + 2zl + ew.
    kara 3zl miesiecznie za BPHowe cuda wydaje mi sie zbyt duza :(
    Zalozylem wiec sobie konto w Toyocie (zalezy mi glownie na darmowych
    przelewach i bankomatach).
    Jesli okaze sie w miare funkcjonalne, wkrotce pozegnam sie z BPH, jesli
    beda klopoty z TB - sprobuje z Lukasem.
    Na szczescie nie mialem dotad klopotow z TB: konto zalozylem w niecaly
    miesiac. Ale uzywam go dopiero 2 tygodnie, wiec za wczesnie jeszcze na
    wnioski.
    --
    pozdr.
    ls