  • 1. Data: 2004-03-12 09:06:25
    Temat: Przeniesienie kredytu mieszkaniowego do innego banku
    Od: "Viq" <v...@d...pl>

    Mamy kredyt mieszkaniowy w PKO BP w USD.
    Chcemy w ogole zrezygnowac z tego banku na rzecz banku bardziej wirtualnego
    a przede wszystkim szybszego, przelewy w pko trwaja wieki ...
    Czy ktos cwiczyl juz przenosiny kredytu do innego banku ?
    Widziialem ze GE Capital, Multi i Nordea reklamuja sie z takimi przenosinami
    Jakies info ?
    Porownania w sieci ?
    Please !!! - sprawa pilna :-))))))

    Viq.

  • 2. Data: 2004-03-12 09:38:09
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Viq" <v...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy ktos cwiczyl juz przenosiny kredytu do innego banku ?
    > Widziialem ze GE Capital, Multi i Nordea reklamuja sie z takimi

    USD to i pilna :-)))
    Ostatnio znajomy wybrał MultiPlan w CHF i sobie chwalił ...ale i PKO BP
    reklamuje się niskim % w CHF ...

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2004-03-12 09:53:45
    Od: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl>

> [...]
    > Czy ktos cwiczyl juz przenosiny kredytu do innego banku ?
    > Widziialem ze GE Capital, Multi i Nordea reklamuja sie z takimi

    Policz dokładnie... przeniesienie to zazwyczaj prowizja w innym banku,
    bujanie się z księgą wieczystą, papierologia. Nie wiem o jakie przelewy ci
    chodzi... masz kredyt to ustawiasz w swoim banku zlecenie stałe + pewną
    "górkę" w PKOBP na rachunku kredytowym (coby zabezpieczyczmiany kursów) i
    tyle... IMHO przeprowadzka opłaca się tylko przy znacznej różnicy
    oprocentowania

  • 4. Data: 2004-03-12 18:47:19
    Od: "Viq" <v...@d...pl>

    Użytkownik "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > "górkę" w PKOBP na rachunku kredytowym (coby zabezpieczyczmiany kursów) i
    > tyle... IMHO przeprowadzka opłaca się tylko przy znacznej różnicy

    Mam stale zlecenie itp. ale to kwestia tez ogolnej obslugi w pko ktora jest
    po prostu kiepska - przelewy ida tez dluzej niz gdzie indziej, jak wysylam z
    mbanku do np bzwbk to to jest "chwila" czyli jezeli rano to po poludniu, a
    popoludniu to nastepnego dnia w poludnie, a wysylajac do pko dostaje czasem
    wynik za 2 dni!

    Moze trafiliscie na jakies porownania w sieci ?
    Gdzie sie oplaca ? z tego co widze to waluta chyba najkorzystniejsza CHF ?

    dzieki za odpowiedzi
    pozdrawiam
    Viq.

  • 5. Data: 2004-03-12 20:20:26
    Od: t...@p...onet.pl

    Generalnie nie radził bym Ci przenosić. Z drugiej jednak strony teraz dolar
    stoi słabo. Tak więc jeżeli już to na PLN. Nie radzę wchodzić w CHF - duże
    ryzyko walutowe. Reasumując jeżeli się zdecydujesz, to proponuje KB. Ich KB24
    (internet) jest co raz bardziej sprawny. Przelewy złozone rano, w południe
    docierają do innych banków. Oprocentowanie w Twoim przypadku WIBOR3M+1,25% co
    na dzisiaj oznacza 5,50%+1,25%=6,75%.
    Tensor1