    From: "Viq" <v...@d...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przeniesienie kredytu mieszkaniowego do innego banku
    Date: Fri, 12 Mar 2004 19:47:19 +0100

    Użytkownik "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl> napisał w wiadomości
    news:c2s1b9$1i6q$1@news2.ipartners.pl...

    > Użytkownik "Viq" <v...@d...pl> napisał w wiadomości
    > wirtualnego
    > przenosinami
    > Policz dokładnie... przeniesienie to zazwyczaj prowizja w innym banku,
    > bujanie się z księgą wieczystą, papierologia. Nie wiem o jakie przelewy ci
    > chodzi... masz kredyt to ustawiasz w swoim banku zlecenie stałe + pewną
    > "górkę" w PKOBP na rachunku kredytowym (coby zabezpieczyczmiany kursów) i
    > tyle... IMHO przeprowadzka opłaca się tylko przy znacznej różnicy
    > oprocentowania

    Mam stale zlecenie itp. ale to kwestia tez ogolnej obslugi w pko ktora jest
    po prostu kiepska - przelewy ida tez dluzej niz gdzie indziej, jak wysylam z
    mbanku do np bzwbk to to jest "chwila" czyli jezeli rano to po poludniu, a
    popoludniu to nastepnego dnia w poludnie, a wysylajac do pko dostaje czasem
    wynik za 2 dni!

    Moze trafiliscie na jakies porownania w sieci ?
    Gdzie sie oplaca ? z tego co widze to waluta chyba najkorzystniejsza CHF ?

    dzieki za odpowiedzi
    pozdrawiam
    Viq.