  • 1. Data: 2004-03-12 08:06:21
    Temat: Mbank totalna kicha
    Od: "Artur" <k...@p...fm>

    Witam i odradzam konta w mbanku dla korzystających z kart bankomatowych
    W tamtym roku odnowioną kartę wysłali Bóg wie gdzie, bo na pewno nie do
    mnie, po reklamacji wysłali drugą - dotarła. I gdyby na tym się skończyło to
    dalej bym ich polecał, w końcu każdy ma prawo do wpadki - ale ...
    Ważność karty skończyła sie w lutym, czy bank przysłal mi nową - NIE - bo
    NIE AKTYWOWAŁEM KARTY KTÓREJ NIE DOSTAŁEM :((((.
    Czy mogę zamówić nową - NIE OD RAZU, najperw muszę złożyć reklamację na brak
    odnowienia.
    Zdecydowanie odradzam
    Pozdrowienia dla grupowiczów

  • 2. Data: 2004-03-12 08:50:59
    Temat: Re: Mbank totalna kicha
    Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "Artur" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Ważność karty skończyła sie w lutym, czy bank przysłal mi nową - NIE - bo
    > NIE AKTYWOWAŁEM KARTY KTÓREJ NIE DOSTAŁEM :((((.

    Hmm, a moze poprostu nie zamowiles nowej karty (patrz nie wypelniles druczka
    i nie wyslales?)

    m.

  • 3. Data: 2004-03-12 09:50:58
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

> [...]
    > NIE AKTYWOWAŁEM KARTY KTÓREJ NIE DOSTAŁEM :((((.
    > Czy mogę zamówić nową - NIE OD RAZU, najperw muszę złożyć reklamację na
    Co za herezja!!! Reklamacja na brak odnowienia?? To znaczy, że co niby
    ,powinieneś zareklamować, fakt, że ci nie odnowili??!! To po cholerę
    nagrywają wszystkie rozmowy, żeby jeszcze bawić się w papierową babraninę??

    Ja też w mBanku miałem jazdę, ale stwierdziłem (po 6 tygodniach jak kasa
    leżała nakoncie a ja nie mogłem nic z nią zrobić, bo twierdzili, że nie mają
    dokumentów -dow. osob. i firmowych NIP REGON itd.. chociaż dostali 2 razy
    pocztą i raz faxem) że trzeba w końcu "zagrzmieć" i chyba całą Łódź
    obdzwoniłem, aż dotarłem do kobietki, która była... na urlopie, i dlatego
    nie było nic zrobione - nie uaktywnione w pełni konto, a że była to kobitka
    z "działu wewnętrznego" lub "rozliczeń" (nie pamiętam, bo chyba wszystie
    dzialy obdzwoniłem) to ktoś to wziął i zrobił w ciągu kilku godzin. O 11
    dzwoniłem, o 14 był już porządek.

    Ale trzeba było ostro-najpierw opierdolić kobietkę na infolinii, która w
    zasadzie nic nie może, nie może nawet przełączyć do kierownictwa ani nawet
    podać do nich numeru (??), nie może zająć się moją sprawą i oddzwonić, bo
    ciągle slyszałem, że "nie ma takiej możliwości", a jak ja poprosiłem ją o
    przedstawienie się, że to ja za kilka godzin zadzwonię z pytaniem opostęp w
    mojej sprawie to też usłyszałem, że pewnie odbioerze telefon ktoś inny a
    przełączyć do niej również "nie ma możliwości".... więc dzwoniłem do BRE
    banku. Pomogło.