  • 1. Data: 2004-03-11 22:50:36
    Temat: okres pomiedzy przyznaniem kredytu a wyplacaniem
    Od: "bart" <b...@o...plWYTNIJTO>

    witam,

    Z tego co się dowiedziałem to gdy wezmę kredyt walutowy np. 100 000 CHF i
    będę miał go przyznanego np. 1 maja i potem bank będzie wypłacał co miesiąc
    po 25 000 CHF to gdy podczas tego czasu (czekania na wyplaty) CHF osłabi się
    względem złotówki to stracę i to całkiem sporo...

    Czy istnieje jakiś sposób aby tego uniknąć? (oprócz niebrania kredytu w
    obcej walucie)

    pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2004-03-12 08:53:44
    Od: "Tomasz Bogacz" <t...@k...chip.pl>

> [...]
    > względem złotówki to stracę i to całkiem sporo...
    >
    > Czy istnieje jakiś sposób aby tego uniknąć? (oprócz niebrania kredytu w

    Mozesz zlecac wyplate transz w momentach gdy CHF stoi wysoko. Najlepiej
    wziac jest kredyt kiedy kurs CHF jest wysoki a splacac kiedy spada.
    Jesli splacasz kredyt walutowy zlotowkami to normalne ze przy wysokim kursie
    przy wyplacie bedziesz mial mniej Frankow do splaty.

    Innych sposobow nie ma, chyba ze jestes w stanie oslabic kurs zlotowki.

    TB