  • 1. Data: 2002-03-14 07:46:59
    Temat: Przelew na formularzu "Podatki"
    Od: <k...@a...net.pl>

    Witam,
    Czy ktoś ma praktyczne doświadczenia w robieniu "kompatybilnego" z tym
    formularzem przelewu przez:
    -mBank
    -Pekao SA (Eurokonto)
    -Raiffeisen
    Wiem, że w ING BŚ nie ma problemu, jest instrukcja a ja napotykam na opór materii.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2002-03-14 08:12:17
    Temat: Re: Przelew na formularzu "Podatki"
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Zrobiłem taki przelew z mBanku do US (PIT37) posiłkując się instrukcją ING
    (pole tytułem), ale rezultatów jeszcze nie znam. Nie wiem czy US nie będzie
    miał jakiś zastrzeżeń.

    Jacek

  • 3. Data: 2002-03-14 09:09:52
    Od: <k...@a...net.pl>

> [...]
    > (pole tytułem), ale rezultatów jeszcze nie znam. Nie wiem czy US nie będzie

    Chyba po kolejnym nocnym "update systemu" się nie da. Nie przyjmuje znaku "/" w
    tytule przelewu, tak więc porażka.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2002-03-14 09:52:41
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Chyba po kolejnym nocnym "update systemu" się nie da. Nie przyjmuje znaku "/"

    Jesteś pewien, że nie przyjmuje? Jaki masz komunikat? Sprawdzałem przed chwilą
    i nic nie narzekał (nie wykonałem przelewu, ale aż do podania hasła
    jednorazowego wszystko było OK). Mój przelew wyszedł bez problemu 07-03.

    Jacek

  • 5. Data: 2002-03-14 10:34:22
    Od: <k...@a...net.pl>

> [...]
    > i nic nie narzekał (nie wykonałem przelewu, ale aż do podania hasła
    > jednorazowego wszystko było OK). Mój przelew wyszedł bez problemu 07-03.

    Sorry, pomyliłem się. Chodzi o to że ramka do wprowadzania tytułu płatności nie
    odpowiada wprost 4 liniom z Eliksiru. Mój tytuł ma podad 35 znaków i chciałem
    sobie
    wpisać w dwóch liniach a system widzi to jako znak nowej linii. Jak mapowany
    jest tytuł z mBanku ma 4 linie Eliksiru ? Czy max. długość to też 140 znaków ?

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 6. Data: 2002-03-14 10:47:16
    Od: <j...@p...onet.pl>

    >Jak mapowany
    > jest tytuł z mBanku ma 4 linie Eliksiru ? Czy max. długość to też 140 znaków ?

    Wydaje mi się (nigdy tego nie sprawdzałem), że długość musi być zachowana, ale
    jak dokładnie jest to 'mapowane' to nie wiem :-(

    Jacek