  • 1. Data: 2002-03-13 23:08:03
    Temat: Kłopoty z VE z inteligo
    Od: "Kuba Szajnar" <k...@p...onet.pl>

    Witam,
    jakis miesiac temu probowalem zaplacic VE w sklepie internetowym w USA. Kasa
    zostala sciagnieta z konta ale po kilku dniach napisali ze cos jest nie tak
    i transakcja nie moze byc zrealizowana, kase mi zwrocili. Wczoraj patrze na
    konto a tam ponownie ta sama kwota zostala sciagnieta chociaz ja zadnych
    operacji nie wykonywalem. To sie wkorwilem i zadzwonilem do inteligo, tam mi
    pani powiedziala ze ta transakcja zostala zaksiegowana jako transakcja z
    karta i ze musze zlozyc reklamacje do Visy.
    Co o tym wszystkim myslicie? Czy komus juz cos podobnego sie zdazylo?

    KUBA

  • 2. Data: 2002-03-14 05:30:40
    Temat: Re: Kłopoty z VE z inteligo
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuba Szajnar" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > karta i ze musze zlozyc reklamacje do Visy.
    > Co o tym wszystkim myslicie? Czy komus juz cos podobnego sie zdazylo?

    Jak dla mnie to umowe masz podpisaną z Bankiem więc niech Bank sam sobie
    wyjaśnia to z Visą.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2002-03-14 08:11:34
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

> [...]
    na
    > konto a tam ponownie ta sama kwota zostala sciagnieta chociaz ja zadnych

    Czyli transakcja jednak doszła do skutku i to co chciałeś (lub nie:)
    kupiłeś. Tak bywa.

    R.Wicik

  • 4. Data: 2002-03-14 22:30:10
    Od: "Kuba Szajnar" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik Robert Wicik <R...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a6pm15$8bu$...@n...onet.pl...
    > Użytkownik "Kuba Szajnar" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czyli transakcja jednak doszła do skutku i to co chciałeś (lub nie:)
    > kupiłeś. Tak bywa.
    >
    > R.Wicik
    No ale tak chyba byc nie powinno. Ja to kupowalem miesiac wczesniej
    i wtedy powinno zostac zaplacone, a wtedy to mi oni napisali ze nie boze byc
    zrealizowane. Teraz to sie moga w d..... pocalowac