  • 1. Data: 2002-03-13 22:44:29
    Temat: nieslownosc mBanku - drobiazg, a jednak...
    Od: <o...@p...onet.pl>

    W grudniu w klubie miliarderow wygralem kubek mBanku, mila pani zadzwonila,
    zadala pytanie, wszystko ladnie, kubek - nagrode mialem otrzymac po 4
    tygodniach... Jest polowa marca a nagrody dalej nie widac. Po wyslaniu maila w
    oklicach lutego okazalo sie, ze przyznali duzo nagrod i sie nie wyrabiaja, OK
    wiec czekam dalej i czekam i czekam... Chyba musieli przyznac baaaardzo duzo
    tych nagrod, ze 3 miesiace zajmuje im wyslanie glupiego kubka. W sumie to wcale
    mi nie zalezy na tej nagrodzie, drobiazg, ale po co robic wielka akcje
    promocyjna, przyznawac nagrody - widma? Oj mBank stracil tutaj w moich oczach,
    oj stracil. Mam nadzieje, ze kiedys na przelew z mBanku nie bede musial czekac
    tyle co na nagorde z mBanku - "bo mamy za duzo klientow"... zalosne...
    pozdrawiam i zycze jak najmniej nagrod mBank'owych...

  • 2. Data: 2002-03-14 12:55:32
    Temat: Re: nieslownosc mBanku - drobiazg, a jednak...
    Od: "Beri" <b...@w...pl>

    nie jestes jedyny z tym kubkiem ....:-)

  • 3. Data: 2002-03-14 13:37:26
    Od: <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > tygodniach... Jest polowa marca a nagrody dalej nie widac. Po wyslaniu maila
    <i tak dalej o mbankowym kubku, ciach>

    Mysle ze jest nas wiele osób w podobnej sytuacji.
    Jaki bank, takie i nagrody.

    Pozdrv,
    dzappi

  • 4. Data: 2002-03-14 18:07:25
    Od: <o...@p...onet.pl>

    > Mysle ze jest nas wiele osób w podobnej sytuacji.
    > Jaki bank, takie i nagrody.
    Alez to jest zalosne... i to niby jest bank, ktory
    chce byc postrzegany za powazny i taki "szybki, bo
    internetowy", a glupich kilku nagrod nie potrafia
    wyslac przez 3 miesiace... Ciekawe czy chociaz
    dostaniemy jakies przeprosiny, chyba wypada nieslowny
    mBank'u?!

  • 5. Data: 2002-03-14 19:56:56
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    <o...@p...onet.pl> wrote in message
    >W sumie to wcale
    > mi nie zalezy na tej nagrodzie, drobiazg,

    Hm... To może wyślij im mejla, żeby ten kubek przesłali na mój adres? :)))

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-03-15 21:26:37
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości ...
    > W grudniu w klubie miliarderow wygralem kubek mBanku,(...)

    Podaj adres, to Ci jakiś kubek podrzucę, co prawda
    z innym logo, ale nie przecieka.
    I nie rozpaczaj już tak.

    JO

  • 7. Data: 2002-03-17 21:25:00
    Od: Nikodem Kuznik <n...@z...polsl.gliwice.pl>

    Dołączam się do Was - ja tez nie mam kubka, czekam już na niego od 5
    tygodni...

    Nik

  • 8. Data: 2002-03-20 21:17:52
    Od: Nikodem Kuznik <n...@z...polsl.gliwice.pl>

    Chyba troche sie pospieszylem z osadzeniem mBanku - dzisiaj dostalem ladny
    czarny kubek z "Klubu Miliarderow"
    Pozdrawiam,

    Nik