  • 1. Data: 2002-03-14 08:04:48
    Temat: mBank ma rozdwojenie jaźni
    Od: <a...@p...onet.pl>

    "...mBank został mecenasem polskiej piłki siatkowej..."
    Po raz kolejny okazuje się, że nieprawdziwe są stwierdzenia banku, pojawiające
    się przy okazji kolejnych obniżek oprocentowania, wprowadzania opłat za karty
    itp. czyli:
    ... ze względu na racjonalizację kosztów i politykę wypracowywania zysków...
    itp itd. Po raz kolejny mBank te zyski WTAPIA w niepotrzebny nikomu biznes. Jak
    pracownicy (a przede wszystkim prezes) chcą sponsorować cokolwiek - proszę
    bardzo. Można wprowadzić 20% podatek mBankowy dla pracowników, ale dlaczego ja
    mam za to płacić i jeszcze przysparzać tym samym "chwały" mBankowi?
    Mój bank nie ma być instytucją charytatywną, tylko ma zarabiać pieniądze dla
    mnie. A ja mogę następnie je wydać na dowolny cel, choćby na sponsoring. Ale
    nie mówmy, że mBank został sponsorem - tylko powiedzmy:

    klienci mBanku za jego pośrednictwem zostali przymuszeni do sponsorowania
    drużyny piłki siatkowej!!!.

    A tym którzy zastanawiają się dlaczego w Częstochowie, podsuwam nazwę banku
    który "przejmie" mBank i wprowadzi go na giełdę...

    szarim

  • 2. Data: 2002-03-14 08:35:15
    Temat: Re: mBank ma rozdwojenie jaźni
    Od: p...@p...onet.pl (Pedroz)

    On 2002-03-14 at 09:04 a...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    >zysków...
    >itp itd. Po raz kolejny mBank te zyski WTAPIA w niepotrzebny nikomu

    Jego zysk - jego sprawa co z nim zrobi. Moze go wydac na co mu sie zywnie podoba.
    Dlaczego w ten sam sposob nie denerwujesz sie, kiedy organizuje promocje rozdajac
    plecaki, albo moze 100kpln w klubie miliarderow? Co?

> [...]
    >dla mnie. A ja mogę następnie je wydać na dowolny cel, choćby na sponsoring.

    Czy on wydaje Twoje pieniadze? Pokaz na wyciagu, gdzie Cie podliczyli?

    >Ale nie mówmy, że mBank został sponsorem - tylko powiedzmy:
    >klienci mBanku za jego pośrednictwem zostali przymuszeni do sponsorowania
    >drużyny piłki siatkowej!!!.

    Chrzanisz jak potluczony. Idac tym tropem powiedzmy "Inteligo rozdaje nasze pieniadze
    nowym!"

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

    --

    Tego nie znajdziesz w żadnym sklepie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 3. Data: 2002-03-14 09:02:12
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Gadasz glupoty.
    Dlaczego nie pomyslisz, ze w wyniku tego sponsoringu przyjda nowi klienci, a
    tym samym bedzie mial wiecej aktywow i tak dalej i tak dalej???
    Wez sie czasem zastanow co piszesz, bo to az smutno sie czlowiekowi robi jak
    czyta takie wypociny..

  • 4. Data: 2002-03-14 09:13:50
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Odpowiem Tobie tym samym:
    > Gadasz glupoty.
    > Dlaczego nie pomyslisz, ze w wyniku tego sponsoringu przyjda nowi klienci, a
    > tym samym bedzie mial wiecej aktywow i tak dalej i tak dalej???
    A dlaczego ty nie pomyslisz, że mnie to nie obchodzi (aktywa itd, itd...), ja
    chcę więcej zarabiać, a każda bzdetnie wydana złotówka powoduje że bank ciągle
    musi racjonalizować koszty, zmniejszać oprocentowanie, wprowadzać opłaty itp,
    itd.
    A jak tobie się sponsoring podoba, to pokaż mi swój wyciąg z konta, na którym
    dobrowolnie przelewasz regularnie 1 zł na konto drużyn siatkówki (z opisem w
    stylu - bo jestem klientem mBanku i chcę rozsławiać jego imię...:))), 2 złote
    na zakup plecaków, kubków i innych badziewiarskich rzeczy, za które w dodatku
    bank przepłaca - bo wykonuje to wszystko jakaś zaprzyjaźniona firma.
    > Wez sie czasem zastanow co piszesz, bo to az smutno sie czlowiekowi robi jak
    > czyta takie wypociny..
    Powyższą myśl Tobie polecam...

  • 5. Data: 2002-03-14 09:18:16
    Od: "Musical Man" <n...@p...onet.pl>

    Dzialalnosc promocyjna jak kaza inna. Chcesz ich rozliczac z kazdego
    bilbordu, kazdej imprezy i kazdej promocji??? Nie wywiazali sie z umowy???
    To jakby pracownik MBanku mial do Ciebie pretensje ze wydajesz pieniadze
    trzymane u nich na koncie idac w sobote na piwo. "Nie zyczymy sobie zeby
    nasi klienci placili nasza karta za piwo!".

  • 6. Data: 2002-03-14 09:20:36
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    <a...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > (...)
    > klienci mBanku za jego pośrednictwem zostali przymuszeni do sponsorowania

    Iiiiii...

    1) Akurat umowa sponsorska z Galaxią została zawarta przez Bank
    Częstochowa, mbank jedynie ją obecnie 'odziedziczył'. O ewentualnym
    faktycznym sponsoringu siatkówki przez mbank będziemy mogli mówić
    jeśli ta umowa zostanie przedłużona. Na razie to Bank Częstochowa
    zapłacił gro kosztów a mbank znajdzie się w nazwie akurat na czas
    rozgrywania półfinałów i finału - najbardziej chodliwych meczów.

    2) Każdy bank ładuje duże pieniądze w reklamowanie się - aby ściągać
    nowych klientów. Sponsoring siatkówki nie różni się tu istotnie od
    utrzymywania serwisu WWW czy rozdawania plecaczków. Po prostu
    marketing jest obecnie w biznesie takim samym elementem kosztów jak
    utrzymanie pracowników. To sponsorowanie siatkówki wyszło im
    trochę przypadkiem ale kto wie, może pozwoli ściągnąć trochę nowych
    klientów z grupy która dotychczas niewiele o mbanku wiedziała.

    --
    ( Marcin Kasperski | You have the right to peace, fun, and productive )
    ( http://www.mk.w.pl | and enjoyable work. (Beck) )

  • 7. Data: 2002-03-14 09:41:35
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    <a...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    banku
    > który "przejmie" mBank i wprowadzi go na giełdę...

    hehe, ile masz % na walnym ? 0 ? ach, to nie mraukaj ;) bank te zyski
    wypracowal wiec moze z nimi robic co chce. Mozesz wypowiedziec mu
    'posluszenstwo' likwidujac RORa ...

  • 8. Data: 2002-03-14 09:47:39
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    ciągle
    > musi racjonalizować koszty, zmniejszać oprocentowanie, wprowadzać opłaty

    Jak chcesz zarabiac krocie to idz do innego banku, wiecej zaloz swoj wlasny
    biznes i nie bedziesz sie dzielil wtedy z nikim. Bank daje takie a takie
    oprocentowanie wszystkim.

    W tym momencie chyba kpisz - mowisz ja jestem jego klientem, to: nie
    reklamowac (po co wydawac kase, wiecej produktow dla mnie - i wiecej kasy..
    Kpisz...

  • 9. Data: 2002-03-14 09:49:21
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    ciągle
    > musi racjonalizować koszty, zmniejszać oprocentowanie, wprowadzać opłaty

    MOzesz przeciez zawsze przeniesc rachunek do jakiegos banku spoldzielczego
    ktory niczego nie sponsoruje ;). Co nie znaczy, ze da wiecej zarobic.
    Sponsoring mBanku, jak i innych [np. Kredyt Banku] ma na celu budowanie
    znajomosci marki. mBank jest nowa marka i zapewne niewielki odsetek Polakow
    kojarzy nazwe i logo z calkiem powazna bankowoscia.

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 10. Data: 2002-03-14 10:19:46
    Od: "Wojciech Florczyk" <w...@M...net>

    budzet promocyjny jest ustalany na poczatku roku i jest niezalezny od
    budzetu firmy.

    widac to szczegolnie po kampaniach reklamowych bankrutow.

    WF