  • 1. Data: 2002-03-14 07:41:29
    Temat: Do uzytkownikow PayPal
    Od: "KS" <k...@w...pl>

    Jakis czas temu zalozylem u nich konto (jako Fin), potwierdzilem swoj adres
    e-mail, poprawnie dodalem karte platnicza. wszystko bylo OK... placilem na
    aukcjach i sklepach, przesylalam znajomym pieniadze.
    Dzisiaj dostalem maila, ze moje konto objely pewne restykcje. Tymczasowo nie
    moge wysylac pieniedzy :-(((
    Czy ktos z Was sie z tym spotkal ?

    Musze im przefaxowac swoje ID i wyciag z banku (czyzbym nie doczytal podczas
    rejestracji :-((( ). W przypadku tego drugiego nie ma problemu (Inteligo),
    ale ID ? Moze ktorys z grupowiczow jakos to obszedl..... przefaxowal xero
    dowodu osobistego, paszportu itd.

    Bede wdzieczny za rady.

  • 2. Data: 2002-03-14 09:15:05
    Temat: Re: Do uzytkownikow PayPal
    Od: "Tobas" <t...@N...plusnet.pl>

    Użytkownik "KS" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale ID ? Moze ktorys z grupowiczow jakos to obszedl..... przefaxowal xero

    A czemu nie mogłeś się zarejestrować jako Polak?

  • 3. Data: 2002-03-14 10:08:18
    Temat: Odp: Do uzytkownikow PayPal
    Od: "KS" <k...@w...pl>

    Użytkownik Tobas <t...@N...plusnet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych...

    > A czemu nie mogłeś się zarejestrować jako Polak?

    Bo PayPal nie obsluguje Polski.

  • 4. Data: 2002-03-14 10:10:59
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A czemu nie mogłeś się zarejestrować jako Polak?

    Bo system nie pozwala?

  • 5. Data: 2002-03-14 10:15:31
    Od: "Krab" <k...@h...pl____>

    Użytkownik "Tobas" <t...@N...plusnet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "KS" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A czemu nie mogłeś się zarejestrować jako Polak?

    pewnie sie wstydzi

  • 6. Data: 2002-03-14 10:17:00
    Od: "Krab" <k...@h...pl____>

    > Bo system nie pozwala?

    pozwala

  • 7. Data: 2002-03-14 11:03:38
    Od: "Krab" <k...@h...pl____>

    > Użytkownik Tobas <t...@N...plusnet.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych...

    > Bo PayPal nie obsluguje Polski.

    wiec pewnie ja zaplacilem via paypal (on ebay) - bo o tym nie wiedzialem
    :-)) a bylo to "kilkanascie" dni temu

  • 8. Data: 2002-03-14 11:11:00
    Od: Rafal <r...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 Mar 2002 11:17:00 +0100, "Krab" <k...@h...pl____> wrote:

    >Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    >pozwala

    pozwala się zarejestrować jako Polak z adresem w Niemczech:

    " International Use. To be eligible for an account, you must be a
    resident of the United States or one of the approved countries listed
    below:

    Argentina
    Australia
    Anguilla
    Austria
    Belgium
    Brazil
    Canada
    Chile
    China
    Costa Rica
    Denmark
    Dominican Republic
    Finland
    France
    Germany
    Greece
    Hong Kong
    Iceland
    India
    Ireland
    Israel
    Italy
    Jamaica
    Japan
    Luxembourg
    Mexico
    Netherlands
    New Zealand
    Norway
    Portugal
    Singapore
    South Africa
    South Korea
    Spain
    Sweden
    Switzerland
    Taiwan
    United Kingdom "

    Rafal

  • 9. Data: 2002-03-14 11:35:17
    Od: "Tobas" <t...@N...plusnet.pl>

    Użytkownik "Krab" <k...@h...pl____> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > pozwala

    Rzeczywiście sprawdziłem i przy rejestracji nie ma wogóle Polski.

  • 10. Data: 2002-03-14 15:07:16
    Od: "KS" <k...@w...pl>

    Użytkownik Krab w wiadomości do grup dyskusyjnych

    > wiec pewnie ja zaplacilem via paypal (on ebay) - bo o tym nie wiedzialem
    > :-)) a bylo to "kilkanascie" dni temu

    Ja tez placilem, tylko co z tego..... Dostalem od nich maila z prosba o
    podeslanie ID i wyciagu z konta. Do czasu przefaxowania wspomnianych mam
    czesciowo zablokowane konto (moge przyjmowac platnosci, ale nie moge
    wysylac). I o to wlasnie pytalem w swoim pierwszym poscie..... czy moj
    przypadek jest odosobniony, czy moze ktos mial podobny problem, a podeslane
    ID "przeszlo" ?

    Przefaxuje im xero polskiego dowodu osobistego (strona ze zdjeciem, nastepna
    i z adresem). Zobaczymy co powiedza :-)

    Pozdrowka