  • 1. Data: 2002-03-14 01:49:05
    Temat: Inteligo kłamie?
    Od: "arnaert" <a...@h...pl>

    Cytuję "Dzięki temu, po raz pierwszy w Polsce, będziesz mógł wykonywać
    przelewy SMS-em w kilkanaście sekund."
    Taką informację znalazłem na reklamie Inteligo w prasie.

    Mam konto w pekao s.a. z aktywnym teleserwisem i co najmniej od pół roku
    wykonuję przelewy SMS-em.

    Co Wy na to?

  • 2. Data: 2002-03-14 07:48:40
    Temat: Re: Inteligo kłamie?
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    Klamie i to nie po raz pierwszy.

    MichalL

  • 3. Data: 2002-03-14 09:03:19
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Tak samo klamal dyrektor Banku Handlowego w Polsce w artykule w Gazecie
    Bankowej..

  • 4. Data: 2002-03-14 15:15:11
    Od: "Jerz" <t...@p...onet.pl>

    "arnaert" <a...@h...pl> wrote in message
> [...]
    > Taką informację znalazłem na reklamie Inteligo w prasie.
    >
    > Mam konto w pekao s.a. z aktywnym teleserwisem i co najmniej od pół roku

    Moze w pekao przelewy te trwaja co najmniej 20 sekund?

    Jerz

  • 5. Data: 2002-04-19 05:16:38
    Od: l/e/h <l...@...pl>

    "arnaert" <a...@h...pl> skribis:

> [...]
    >Taką informację znalazłem na reklamie Inteligo w prasie.
    >
    >Mam konto w pekao s.a. z aktywnym teleserwisem i co najmniej od pół roku

    Zaskarz ich do UOKiK albo gdzies...

    Pozdrawiam, Leh
    --
    1942 - niemiecka okupacja, zydzi w gettach i obozach
    2002 - zydowska okupacja, palestynczycy w gettach i obozach

  • 6. Data: 2002-04-19 05:50:31
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    Ale przelew wykonujesz na wcześniej zdefiniowany rachunek. W Inteligo
    przelewasz na "numer telefonu" (pod warunkiem, że odbiorca ma konto
    Inteligo).

    I tu są pierwsi. I jak do tej pory jedyni...

    MaciejK

  • 7. Data: 2002-04-19 12:54:11
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale przelew wykonujesz na wcześniej zdefiniowany rachunek. W Inteligo
    > przelewasz na "numer telefonu" (pod warunkiem, że odbiorca ma konto
    > Inteligo).

    ...albo na jakikolwiek numer rachunku wewnątrz inteligo [QuickMoney].

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl