  • 1. Data: 2002-03-02 11:50:07
    Temat: Przelew do PEKAO SA z BZWBK
    Od: "MaG" <w...@p...onet.pl>

    mam problem , probuje dokonac przelewu z konta ktore posiadam w bzwbk na
    konto odbiorcy w banku pekao sa konto odbiorcy to sekwencja liczb
    xxxxxxxx-xxxxxxxx-xxxx-xxxxxx-xxx-xxxx (w sumie jest ich az 33) , oczywiscie
    system nie przyjmuje mi tego konta informujac mnie ze nie jest zgodne z
    obowiazujacymi standardami. przelewu chcialbym dokonac przez strone www
    bzwbk. prosze o pomoc
    dziekuje i pozdrawiam!
    MaG

  • 2. Data: 2002-03-02 12:25:57
    Temat: Re: Przelew do PEKAO SA z BZWBK
    Od: Radek B <r...@k...chip.inv.pl>

    MaG pisze:
> [...]
    >system nie przyjmuje mi tego konta informujac mnie ze nie jest zgodne z
    >obowiazujacymi standardami. przelewu chcialbym dokonac przez strone www

    Nie wpisuj ostatnich 0000

    --
    mailto:r...@k...chip.inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 3. Data: 2002-03-02 15:22:28
    Od: Laik <n...@a...in.pl>

    Cześć "MaG" <w...@p...onet.pl>.

> [...]
    >system nie przyjmuje mi tego konta informujac mnie ze nie jest zgodne z

    w mbanku mialem podobny problem. wpisalem wszystkie cyferki - bez
    kresek. dalo rade :)
    ...i dziala.
    Laik