  • 1. Data: 2003-10-16 12:11:24
    Temat: Re: Przelew
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Witam
    > Chcialbym zaplacic za telefon przez bank internetowy. Telefon Era. Co
    nalezy
    > wpisac w polu nr rachunku ?

    A jak myślisz ;-)))) ? Chyba numer rachunku, nie ;-))) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 2. Data: 2003-10-16 12:11:28
    Temat: Przelew
    Od: "Andy" <a...@i...pl>

    Witam
    Chcialbym zaplacic za telefon przez bank internetowy. Telefon Era. Co nalezy
    wpisac w polu nr rachunku ?

    Andrzej

  • 3. Data: 2003-10-16 12:19:14
    Od: "Andy" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > nalezy
    >
    > A jak myślisz ;-)))) ? Chyba numer rachunku, nie ;-))) ?

    Spodziewalem sie takiej odpowiedzi thx. To szczerosc,sarkazm czy brak
    inteligencji?

    Andrzej

  • 4. Data: 2003-10-16 12:25:21
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andy" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Chcialbym zaplacic za telefon przez bank internetowy. Telefon Era. Co
    nalezy
    > wpisac w polu nr rachunku ?

    W czym problem?
    W pole numer rachunki wpisujesz numer rachunku odbiorcy (ERY) z formularza
    służącego do zapłaty.
    W mBanku wytnij wszytkie kreski oprócz pierwszej, bo Ci się nie mieści/

    Pozdraiwam
    Robert Wicik

  • 5. Data: 2003-10-16 12:25:43
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Spodziewalem sie takiej odpowiedzi thx.

    Skoro wiesz jaka będzie odpowiedź, to po co pytasz ;-)))))?

    >To szczerosc,sarkazm czy brak
    > inteligencji?

    Szczerość - bo w pole numer rachunku trzeba wpisać numer rachunku :-))))
    Sarkazm - bo aby "wpaść" na pomysł, żeby zastanawiać się, co wpisać w pole
    "numer rachunku" trzeba rzeczywiście wykazać się tym co domniemujesz jako
    trzecie, czyli brakiem inteligencji. Dla uzupełnienia - Twoje pytanie jest z
    gatunku "Co wpisać w pole 'imię i nazwisko' ? " :-)))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-10-16 12:26:00
    Od: "Kuba, Łódź" <k...@k...pl>

    > Spodziewalem sie takiej odpowiedzi thx. To szczerosc,sarkazm czy brak
    > inteligencji?

    No sorki, ale to jedyna sensowna odpowiedź. Przecież jeśli chcesz zapłacić
    za rachunek telefoniczny, to chyba dostałeś fakturę i druk wpłaty, nie? No
    ja przynajmniej zawsze dostaję. I wpisujesz ten numer jako właśnie numer
    rachunku i już po bólu.

  • 7. Data: 2003-10-16 12:29:49
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Chcialbym zaplacic za telefon przez bank internetowy. Telefon
    > Era. Co nalezy wpisac w polu nr rachunku ?

    1. Bierzesz rachunek za który chcesz zapłacić
    2. Poszukujesz na nim numeru rachunku.
    3. Znaleziony numer przepisujesz.

  • 8. Data: 2003-10-16 12:35:09
    Od: "Andy" <a...@i...pl>

    > W pole numer rachunki wpisujesz numer rachunku odbiorcy (ERY) z formularza
    > służącego do zapłaty.
    > W mBanku wytnij wszytkie kreski oprócz pierwszej, bo Ci się nie mieści/

    czyli zamiast PLNCURR04 8 cyfrowy nr na poczatku? Jesli tak to bedzie 24
    cyfry a po nowemu sa chyba 26 czy sie myle?

    Andrzej

  • 9. Data: 2003-10-16 12:36:34
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    > czyli zamiast PLNCURR04 8 cyfrowy nr na poczatku? Jesli tak to bedzie 24
    > cyfry a po nowemu sa chyba 26 czy sie myle?

    Nie, to jest numer starego typu, a w dodatku w całości nie mieści w mBanku
    :-))
    Ja wpisuję tak: 11401238-336914PLNCURR041003428436

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 10. Data: 2003-10-16 12:38:38
    Od: "Andy" <a...@i...pl>

> [...]
    > trzecie, czyli brakiem inteligencji. Dla uzupełnienia - Twoje pytanie jest
    > gatunku "Co wpisać w pole 'imię i nazwisko' ? " :-)))))

    No nie do konca Twoja odpowiedz jest w stylu:

    Pytanie
    Czym aktualnie jedziesz?
    1.tramwajem
    2.autobusem
    3.samochodem
    4.czosnkiem

    oczywiscie prawidlowa to 4 :-)

    Na formularzu ery w polu nr rachunku jest 8 cyfr wiec wpisz to i wyslij jak
    jestes taki madry. A jak wiesz jak wpisac to napisz bo to samo jest np z
    energia elektryczna.

    Andrzej