  • 1. Data: 2003-10-16 09:11:03
    Temat: Zjawiska i procesy w bankowosci - praca
    Od: "Twister" <t...@i...pl>

    Mam ogromna prośbę do wszystkich ktorzy moge udzielic mi pomocy gdzie w
    sieci zdobyc materiały potrzebne do napisania bardzo krotkiej pracy na
    temat" Jakie zjawiska i procesy można uważać za najważniejsze we
    współczesnej bankowości i dlaczego?
    Za pomoc z góry dziękuję

  • 2. Data: 2003-10-16 09:19:42
    Temat: Re: Zjawiska i procesy w bankowosci - praca
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Twister wrote:
> [...]
    > w sieci zdobyc materiały potrzebne do napisania bardzo krotkiej pracy
    > na temat" Jakie zjawiska i procesy można uważać za najważniejsze we

    W sieci to nie wiem. Ale szukaj pod haslami: dezintermediacja, deregulacja,
    globalizacja (polane sosem zmian technologicznych).

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci