  • 21. Data: 2003-10-16 13:57:05
    Temat: Re: Przelew
    Od: "Andy" <a...@i...pl>

    Użytkownik "bd" <b...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:7815.00001e06.3f8e9ed1@newsgate.onet.pl...

    > a gdzie jest napisane, ze numer ma skladac sie wylacznie z cyfr?
    > np. numer: rejestracyjny samochodu i faktury tez ma w skladzie litery:)
    > twoj problem polega na tym, iz nie potrafisz zadac pytania.
    > a jak zadales zle pytanie to i odpowiedz cie nie satysfakcjonuje:)

    numer (łc. numerus 'liczba')
    1. liczba oznaczająca kolejność, wielkość, rozmiar czegoś
    2. kolejna liczba porządkująca (numer czasopisma, numer pokoju).
    3. jedna z kolejnych części występu artystycznego.
    4. pot. sprytny postępek; osoba dokonująca takiego postępku.

    IBAN składa się z czterech członów i zawiera 28 znaków, z których:
    1.. dwa pierwsze znaki stanowią 2-literowy kod Polski "PL",
    2.. dwa następne znaki stanowią 2-cyfrową liczbę kontrolną,
    3.. osiem kolejnych znaków stanowi 8-cyfrowy numer jednostki
    organizacyjnej banku prowadzącej rachunek bankowy,
    4.. szesnaście ostatnich znaków stanowi 16-cyfrowy numer porządkowy
    rachunku w jednostce organizacyjnej banku prowadzącej rachunek bankowy
    NRB składa się z trzech członów i zawiera 26 znaków, z których:
    1.. dwa pierwsze znaki stanowią 2-cyfrową liczbę kontrolną,
    2.. osiem kolejnych znaków stanowi 8-cyfrowy numer jednostki
    organizacyjnej banku prowadzącej rachunek bankowy,
    3.. szesnaście ostatnich znaków stanowi 16-cyfrowy numer porządkowy
    rachunku w jednostce organizacyjnej banku prowadzącej rachunek bankowy.
    Dobrze ze ty jestes taki madry i potrafisz odpowiedziec na pytanie.

    Andrzej

  • 22. Data: 2003-10-16 14:14:41
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik Andy napisał:

    > numer (łc. numerus 'liczba')
    [ciach]

    Ej maly, daj juz spokoj.

    Bartol

  • 23. Data: 2003-10-16 14:27:18
    Od: "bd" <b...@W...pl>

    > Dobrze ze ty jestes taki madry i potrafisz odpowiedziec na pytanie.

    tez tak uwazam. w koncu ktos musi byc madry:)

    niepotrzebnie sie tak denerwujesz. wiecej wyobrazni, pokory i zrozumienia.
    pozdrawiam
    bd

  • 24. Data: 2003-10-16 17:00:21
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    Andy napisał:

    > Witam
    > Chcialbym zaplacic za telefon przez bank internetowy. Telefon Era. Co nalezy
    > wpisac w polu nr rachunku ?

    Zadzwoń na infolinię Ery i zapytaj.

    K.

  • 25. Data: 2003-10-16 22:05:28
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    Marcin Kasperski napisał:
    > Fakt, że te PLNCURR jest nietypowe, zdarza się chyba tylko w BRE.

    Nie tylko w BRE. W PKO BP czasami też i o ile mnie pamięć nie zawodzi to
    także w ING...

    K.

  • 26. Data: 2003-10-17 18:28:13
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Smieszny to Ty jestes. Grupa jest dla wszystkich a nie tylko dla takich
    > wymiataczy jak TY. Dla mnie dziwny jest nr rachunku z PLNCURR04 wiec
    pytam.
    > Jak wiesz to odpowiadaj chyba ze stac Cie tylko na sarkazm.

    Andy, mamy XXi wiek, i wiekszosc ludzie wie, ze w pole nr rachunku wpisuje
    sie .. no juz nie powiem co .
    PLNCURR czy inny USDCURR to jest wsiowy numerek z BRE Banku, ale dziala :)
    Wojtek