  • 11. Data: 2004-01-21 07:43:17
    Temat: Re: Przedpłacona ING
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "Spider" <.> napisal w wiadomosci

    > sa tez numery 32-2054443, 22-584-00-80, wiec sarkazm niepotrzebny

    Nie sarkazm tylko informacja.
    Na pytanie "ile to kosztuje" odpowiedziales "to zalezy". Czyli informacji
    brak, wiec ja podalem.

    > A ja mam w ING tylko karte prepaid i dostepny serwis przez SMS

    A kiedy ci pobieraja oplaty za SMSa?
    Zaraz po tym SMSie czy zbiorczo na koniec miesiaca?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 12. Data: 2004-01-21 07:54:36
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    > Jeszcze jedna prowizja - jeżeli nie przedłużysz karty, to wypłata z
    > kasy resztek pieniędzy tez kosztuje 5 zł.

    To przedpłaconą ING można przedłużać?

    andy_nek

  • 13. Data: 2004-01-21 09:41:49
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Andrzej Kłos" <a...@k...wp.pl> napisał w wiadomości

    > To przedpłaconą ING można przedłużać?

    IMHO nie mozna.
    Ale trzeba pamietac o oprozniniu konta przed uplywem terminu waznosci karty
    bo inaczej kosztuje to wlasnie 5zl.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 14. Data: 2004-01-21 10:02:28
    Od: "Prof_Ex" <p...@W...gazeta.pl>

    Slawek Kos <s...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    [...]
    > Ale trzeba pamietac o oprozniniu konta przed uplywem
    > terminu waznosci karty bo inaczej kosztuje to wlasnie 5zl.

    Jezeli rezygnujesz z karty w okresie jej waznosci i wyplacasz
    pieniadze w kasie banku to rowniez placisz ta prowizje...

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 15. Data: 2004-01-21 10:47:14
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    > Jezeli rezygnujesz z karty w okresie jej waznosci i wyplacasz
    > pieniadze w kasie banku to rowniez placisz ta prowizje...

    Kiedy zastrzegłem kartę po kradzieży i potem wypłacałem resztówki z
    *konta* do którego ta karta jest podpięta to nie dostałem obciążenia na
    5 zł. Nie wiem jednak, czy to nie lokalne zwyczaje.

    Wogóle ING to smiszny bank, używam teraz "TARYFY 0" dla wpłat do mBanku
    gdyż nie pobierają za to prowizji (w TOiP takowa jest)

    andy_nek

  • 16. Data: 2004-01-21 12:52:42
    Od: "Prof_Ex" <p...@W...gazeta.pl>

    Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl> napisał(a):

    [...]
    > Kiedy zastrzegłem kartę po kradzieży i potem wypłacałem resztówki z
    > *konta* do którego ta karta jest podpięta to nie dostałem obciążenia
    > na 5 zł. Nie wiem jednak, czy to nie lokalne zwyczaje.

    Wlasnie...
    Ja chcialem wykupic sobie nowa karte bo termin waznosci starej
    uplywal w momencie kiedy ja bylem (i nadal jestem) za granica.
    Niestety "nowych" kart w calej Bydgoszczy (4 placowki ING) nie bylo :-(
    Skonczylo sie wiec na rezygnacji z karty jeszcze w terminie jej
    waznosci... Podczas tego "zabiegu" zbiegl sie niemal caly personel
    placowki :-) Bylem chyba pierwsza osoba ktora wykonywala tak skomplikowana
    czynnosc... Po dlugich naradach (chyba z 15 min.) i studiowaniu TOiP
    zdecydowali, ze jednak musza pobrac ta prowizje...

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 17. Data: 2004-01-21 18:53:54
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Prof_Ex" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czynnosc... Po dlugich naradach (chyba z 15 min.) i studiowaniu TOiP
    > zdecydowali, ze jednak musza pobrac ta prowizje...

    Rzeczywiscie musialo to byc zaskoczenie dla nich.
    Kazdy inny klient po prostu by oproznil konto w bankomacie i karte wrzucil
    do szuflady coby sie sama uniewaznila w stosownym czasie...
    Ale, nasz klient nasz pannnnn...;-)
    Pan placi pan ma.

    --
    Pozdrowienia

  • 18. Data: 2004-01-21 21:49:11
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

> [...]
    > Kazdy inny klient po prostu by oproznil konto w bankomacie i karte wrzucil
    > do szuflady coby sie sama uniewaznila w stosownym czasie...

    Właśnie, spróbuj wypłacić w bankomacie 47,53 zł.

    andy_nek

  • 19. Data: 2004-01-22 08:51:18
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Andrzej Kłos wrote:

    > Właśnie, spróbuj wypłacić w bankomacie 47,53 zł.
    >
    > andy_nek

    Dolać z mbanku 2,47 i wybrać 50 ?

    KJ

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 20. Data: 2004-01-22 10:17:29
    Od: "Prof_Ex" <p...@W...gazeta.pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> napisał(a):

    [...]
    > Dolać z mbanku 2,47 i wybrać 50 ?

    Aby to zrealizowac nalezalo by:
    1. Sprawdzic saldo karty w bankomacie ING.
    (wtedy jeszcze inne kanaly sprawdzenia salda byly niedostepne)
    2. Udac sie do domu aby wykonac przelew.
    3. Wybrac sie spowrotem do bankomatu ING aby wyplacic pieniadze.

    Oznaczalo by to:
    1. Jak dla mnie strate czasu.
    2. Strate pieniedzy na paliwo, parkomaty.
    4. To nie jest warte tych 5 PLN ale jak ktos ma duuuzo czasu
    to czemu nie... ;-)

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex