  • 11. Data: 2006-02-14 22:29:46
    Temat: Re: Przechowywanie danych karty przez sklep
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-02-14 22:22, kiedy Kamil Jońca
    zdecydował(a) się stwierdzić,że:
    > Wojciech Nawara wrote:
    > [...]
    > A skąd wiesz że to "on" :-P
    > KJ

    Jakiś jesteś mało nowoczesny, ważne jest w końcu uczucie.
    Dzisiaj świętego Walentego, więc słowa takie mają podwójną wagę...

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 12. Data: 2006-02-14 22:32:04
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-02-14 22:54, kiedy Glenn zdecydował(a)
    się stwierdzić,że:

    > Ty możesz, to co Wojtkowi będziesz żałował :-) Niech se ma ;-)

    A Ty to mnie uwagę zwracałaś, a jemu pozwalasz. Niesprawiedliwie... :-((

  • 13. Data: 2006-02-14 22:38:08
    Od: Glenn <n...@p...pl>

    Użytkownik yayco napisał:
    > Zegar systemowy wskazywał 2006-02-14 22:54, kiedy Glenn zdecydował(a)
    > się stwierdzić,że:

    > A Ty to mnie uwagę zwracałaś, a jemu pozwalasz. Niesprawiedliwie... :-((

    Tak jakoś wyszło :-) Nie jestem konsekwentna ;-)

  • 14. Data: 2006-02-14 22:41:09
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-02-14 23:38, kiedy Glenn zdecydował(a)
    się stwierdzić,że:

    > Tak jakoś wyszło :-) Nie jestem konsekwentna ;-)

    Jak powiedział klasyk: "Bo to zła kobieta była..." :-p

  • 15. Data: 2006-02-14 22:42:58
    Od: Glenn <n...@p...pl>

    Użytkownik yayco napisał:
    > Zegar systemowy wskazywał 2006-02-14 23:38, kiedy Glenn zdecydował(a)
    > się stwierdzić,że:

    > Jak powiedział klasyk: "Bo to zła kobieta była..." :-p

    To tak "w imię zasad" ;-) Przy okazji - kolina niezłą działalność
    rozwinął tutaj - ma chłopak/dziewczyna samozaparcie ;-)

  • 16. Data: 2006-02-14 22:46:39
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-02-14 23:42, kiedy Glenn zdecydował(a)
    się stwierdzić,że:

    > To tak "w imię zasad" ;-) Przy okazji - kolina niezłą działalność
    > rozwinął tutaj - ma chłopak/dziewczyna samozaparcie ;-)

    Gdyby ten czas i wysiłek poświęciło toto pracy, to by i do majątku doszło...

    Albo by się zmęczyło i głowy nie zawracało.

  • 17. Data: 2006-02-14 23:45:05
    Od: "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Nijak.

    I tu się nie zgodzę. A ustawa o ochronie danych osobowych?

    --
    Dawid

  • 18. Data: 2006-02-14 23:52:02
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Dawid Kulbicki napisał(a):

    > I tu się nie zgodzę. A ustawa o ochronie danych osobowych?

    Że tak sie grzecznie spytam - czy Ty wiesz, *CO* to sa dane osobowe?

    M.

  • 19. Data: 2006-02-15 01:05:39
    Od: "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl>

    Maciej Bebenek wrote:
    > Że tak sie grzecznie spytam - czy Ty wiesz, *CO* to sa dane osobowe?

    Ja wiem a Ty?
    Hint: przecież sklep internetowy nie będzie przechowywał
    samego numeru karty klienta, a w połączeniu z innymi danymi (np. imię,
    nazwisko, adres), będą to już dane osobowe. Nie będę tu cytował definicji
    ustawowej i innych materiałów. Jeśli masz jakiś konkretny problem to pisz.

    --
    Dawid

  • 20. Data: 2006-02-15 01:08:06
    Od: "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl>