  • 1. Data: 2004-02-05 20:52:06
    Temat: Prośba - pilne
    Od: "Marek" <f...@c...tnmrgn.cy[attn-use_rot13_to_decode]>

    Czy udaje Wam się zalogować do Lucas Banku.
    Proszę o odpowiedź na grupie.

    Marek

  • 2. Data: 2004-02-05 21:04:34
    Temat: Re: Prośba - pilne
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Użytkownik "Marek" <f...@c...tnmrgn.cy[attn-use_rot13_to_decode]>
    napisał w wiadomości news:bvuaca$14u$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Czy udaje Wam się zalogować do Lucas Banku.
    > Proszę o odpowiedź na grupie.

    Jakis nowy bank powstal? ;)

    --
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu

  • 3. Data: 2004-02-05 21:07:51
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik na L4" <b...@p...o2.pl>
    napisał w wiadomości news:4022B177.304@poczta.o2.pl...

    > Tak ... ale chodzi to jak .... nie powiem ... tragedia ... ;)

    Każdy ma prawo do błędu, Lukas partoląc swoje serwery, a Ty trzy razy
    wysyłając to samo. :->

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 4. Data: 2004-02-05 21:08:37
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    napisał w wiadomości news:4022B1B9.6090805@poczta.o2.pl...

    > Sorry za ilość ....

    I za jakość. :-)

    hint: godzina - niewiele, bo niewiele, ale przesunięta. :-)

  • 5. Data: 2004-02-05 21:10:10
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-05 21:52, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako Marek wykrzyczał
    desperacko do podpitego sędziego:

    > Czy udaje Wam się zalogować do Lucas Banku.
    > Proszę o odpowiedź na grupie.

    Tak ... ale chodzi to jak .... nie powiem ... tragedia ... ;)

    Pozdrawiam serdecznie

    --
    Stasio Podróżnik na L4
    www: http://www.przemysl-przemysl.prv.pl/ - PRZEMYŚL => Co ? Gdzie ?

  • 6. Data: 2004-02-05 21:10:40
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

  • 7. Data: 2004-02-05 21:11:19
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

  • 8. Data: 2004-02-05 21:12:25
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-05 22:11, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako Stasio Podróżnik
    na L4 wykrzyczał desperacko do podpitego sędziego:

    Sorry za ilość ....

  • 9. Data: 2004-02-05 21:15:18
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-05 22:08, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako Wojciech Nawara
    wykrzyczał desperacko do podpitego sędziego:

    > I za jakość. :-)
    > hint: godzina - niewiele, bo niewiele, ale przesunięta. :-)

    Osz ty ;) Nie mogę się do biosa dostać bo mam klawiaturę USB ;) A stn
    zdrowia nie pozwala mi wleźć pod biurko i przepiąć się ...
    Przestawiłem się na twoje życzenie z poziomu windozy ;P
    Czepiałem się , czepiałem i się zrewanżował ;P

  • 10. Data: 2004-02-05 21:20:20
    Od: "Marek" <f...@c...tnmrgn.cy[attn-use_rot13_to_decode]>

    :
[...]
    dzięki za informacje - dzwoniłem do nich mieli poprawić ale jest
    gorzej. Przez chwilę myślałem, że to to tylko u mnie się wlecze

    Marek