  • 1. Data: 2004-02-05 19:29:47
    Temat: wznowili mi karte w mbanku
    Od: "Piotr Wójtowicz" <p...@o...pl>

    z ciekawostek:

    Karta jest wazna do 2007 roku!

    Pomimo, iz to karta do ekonta - jest
    z wesołym delfinkiem
    (takim jak na emaksowej karcie)

    Piotr Wójtowicz

  • 2. Data: 2004-02-05 19:29:57
    Temat: Re: wznowili mi karte w mbanku
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr Wójtowicz <p...@o...pl> wrote:
    > z ciekawostek:
    > Karta jest wazna do 2007 roku!
    > Pomimo, iz to karta do ekonta - jest
    > z wesołym delfinkiem
    > (takim jak na emaksowej karcie)

    Khem, a swoja droga - wiesz ze od 15 lutego bedzie sie placic 50 groszy za
    przeew zewnetrzny? ;D

  • 3. Data: 2004-02-05 19:36:18
    Od: "xfenit" <o...@b...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński:

    > Khem, a swoja droga - wiesz ze od 15 lutego bedzie sie placic 50 groszy za
    > przeew zewnetrzny? ;D

    ROTFL

    --
    xfenit

  • 4. Data: 2004-02-05 19:53:23
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Thu, 5 Feb 2004 20:29:47 +0100, "Piotr Wójtowicz" <p...@o...pl> wrote:

    >z ciekawostek:
    >
    >Karta jest wazna do 2007 roku!
    >
    >Pomimo, iz to karta do ekonta - jest
    >z wesołym delfinkiem
    >(takim jak na emaksowej karcie)

    Ooo, posluchali choc jednej prosby klientow. Szkoda tylko, ze to wyjatek
    potwierdzajacy regule. :(

  • 5. Data: 2004-02-05 19:55:09
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Thu, 5 Feb 2004 20:29:57 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Khem, a swoja droga - wiesz ze od 15 lutego bedzie sie placic 50 groszy za
    >przeew zewnetrzny? ;D

    BTW, sprawdziles juz wyniki bankow ktore Ci podalem?

    dn

  • 6. Data: 2004-02-05 19:57:35
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    devnull <d...@n...net> wrote:
    > BTW, sprawdziles juz wyniki bankow ktore Ci podalem?

    czekam az ty sprawdzisz chociaz kilka z tych o ktore ja cie pytalem

  • 7. Data: 2004-02-05 20:05:58
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 05 Feb 2004 20:53:23 +0100, w
    <4...@4...com>, devnull <d...@n...net>
    napisał(-a):

    > Ooo, posluchali choc jednej prosby klientow. Szkoda tylko, ze to wyjatek
    > potwierdzajacy regule. :(

    Tak nawiasem teraz już mogą zlikwidować śmieszny twór zwany EMAX i zrobić to
    przynajmniej tak profesjonalnie jak w Inteligo.

  • 8. Data: 2004-02-05 20:12:18
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Thu, 5 Feb 2004 20:57:35 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >czekam az ty sprawdzisz chociaz kilka z tych o ktore ja cie pytalem

    Ja nie mam zbioru danych takich jak Ty, nie widze wiec sensu w poszukiwaniu
    czegos co masz pod reka i moze latwo podac. Poza tym to Ty chciales sprawdzic
    wyniki tych bankow, a nie ja.

    dn

  • 9. Data: 2004-02-05 20:14:34
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Thu, 05 Feb 2004 21:05:58 +0100, Radosław Popławski <r...@a...net.pl>
    wrote:

    >Thu, 05 Feb 2004 20:53:23 +0100, w
    ><4...@4...com>, devnull <d...@n...net>

    >Tak nawiasem teraz już mogą zlikwidować śmieszny twór zwany EMAX i zrobić to
    >przynajmniej tak profesjonalnie jak w Inteligo.

    Za jakis czas, jak tak dalej pojdzie, beda likwidowac caly mbank, a nie tylko
    emax.

    dn

  • 10. Data: 2004-02-05 20:16:40
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    devnull <d...@n...net> wrote:
    > Ja nie mam zbioru danych takich jak Ty, nie widze wiec sensu w
    > poszukiwaniu czegos co masz pod reka i moze latwo podac. Poza tym to
    > Ty chciales sprawdzic wyniki tych bankow, a nie ja.

    Przeciez ja nie pracuja w banku i korzystam z takich samych zrodel z jakich
    ty mozesz. (internet + biblioteka + wydany majatek na prenumeraty roznych
    czasopism ;)
    A sprawdzac mi sie w pewnym momencie odechcialo - ale jesli ty sprawdzisz
    kilka rzeczy - chetnie do tego przystapie.