  • 1. Data: 2004-02-05 20:38:02
    Temat: Czy można zobaczyć operacje KK dodatkowej w BPH Sez@m ?
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    W starym Sez@mie było to możliwe...

  • 2. Data: 2004-02-05 22:18:50
    Od: "Qeid" <d...@o...pl>

    Tak.
    Wazne jesli karta prowadzona jest na oddzielnym koncie kredyt. Osoba
    obslugujaca ta karte musi podpisac umowe PI + dostep KK
    Dan.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2004-02-06 09:16:26
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Qeid" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Tak.
    > Wazne jesli karta prowadzona jest na oddzielnym koncie kredyt. Osoba
    > obslugujaca ta karte musi podpisac umowe PI + dostep KK

    odpowiez byla poprawna jeszcze w styczniu :-)
    obecnie niewidac operacji z kart dodatkowych, nalezy domyslac sie jedynie
    ich obecnosci po niezgodnosci w saldzie
    :-((
    niestety w kwestii bledow dzialania systemu - w bph biora szkole w mbanku -
    mulcza

  • 4. Data: 2004-02-07 17:02:42
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    krab <_...@k...pl> napisał(a):

> [...]
    > :-((
    > niestety w kwestii bledow dzialania systemu - w bph biora szkole w mbanku -

    Właśnie otrzymałem wiadomość z banku, że będzie to możliwe w drugim etapie
    wdrożenia systemu

  • 5. Data: 2004-02-07 17:03:55
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>