  • 1. Data: 2004-02-05 19:05:52
    Temat: zakup domu mieszkajac zagranica
    Od: "Jari" <r...@s...net>

    Czy jest mozliwy zakup domu pomimo ze na stale mieszkam w usa?
    Chcialbym kupic dom dla rodzicow w Polsce ale uniknac problemow z moja
    rodzina po ich smierci. Czy jest mozliwe posiadac dom gdy nie mam
    zameldowania w Polsce? Moja rodzina sugeruje kupno na siostre.
    Wasza opinia?

  • 2. Data: 2004-02-05 19:44:46
    Temat: Re: zakup domu mieszkajac zagranica
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jari napisał:

> [...]
    > rodzina po ich smierci. Czy jest mozliwe posiadac dom gdy nie mam
    > zameldowania w Polsce? Moja rodzina sugeruje kupno na siostre.

    IMHO mozesz. Ograniczenia sa chyba przy kupowaniu gruntu rolnego.

    Bartol

  • 3. Data: 2004-02-05 21:41:45
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <bvu670$kh9$2@inews.gazeta.pl>, bartolpartol@gazeta. says...

    > IMHO mozesz. Ograniczenia sa chyba przy kupowaniu gruntu rolnego.

    Nispecjalnie ta grupa ale.... :
    bedziesz musial komus udzilic pelnomocnictwa notarialnego i o ile sie
    nie myle - musi to byc pelnomocnictwo, ktore w swojej tresci wyraznie
    mowi ze pelnomocnik jest umocowany do nabycia nieruchomosci w twoim
    imieniu.

    Nie jestem prawnikim, wiec musisz to sobie dokladnie sprawdzic.

    Ja mam w Polsce pelnomocnika notarialnego z wyraznym okresleniem, ze
    pelnomocnik jest umocowany do zakupu nieruchomosci w moim imieniu i
    takie pelnomocnictwo wystarczylo

    AP

  • 4. Data: 2004-02-06 00:50:04
    Od: "Artur Karwowski" <karwowski@[spam]plusnet.pl>

    Użytkownik "Jari" <r...@s...net> napisał w wiadomości
    ..

> [...]
    > Chcialbym kupic dom dla rodzicow w Polsce ale uniknac problemow z moja
    > rodzina po ich smierci. Czy jest mozliwe posiadac dom gdy nie mam

    jesli masz polskie obywatelstwo to nic nie stoi na przeszkodzie

    pozdrawiam,

    carlosky
    www.freefly.pl

  • 5. Data: 2004-02-06 05:33:24
    Od: "Jari" <r...@s...net>

    dziekuje za odpowiedz. Lece w marcu zeby sfinalizowac.

  • 6. Data: 2004-02-08 21:46:23
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Jari" <r...@s...net> writes:

    > dziekuje za odpowiedz. Lece w marcu zeby sfinalizowac.

    Jezeli _lecisz_ w marcu to w ogole zadne pelnomocnictwo nie jest
    potrzebne. Byloby potrzebne gdybys np. chcial sie pofatygowac tylko
    do ambasady i nigdzie dalej.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 7. Data: 2004-02-09 17:32:09