  • 1. Data: 2004-02-05 20:18:05
    Temat: historia TOiP [Fortis] banku
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Witam,
    czy ktoś może ma w swoim domowym archiwum TOiP (konkretnie chodzi mi o
    e-pakiet) jaka obowiązywała w sierpniu ub. roku?
    Skasowali mnie dzisiaj za zmianę pół roku temu adresu korespondencyjnego dla
    2 kart (2x6=12zł) a tabela na WWW jest z 2 lutego - więc nie wiem, czy to
    reklamować czy nie ma sensu?

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 2. Data: 2004-02-05 21:26:56
    Temat: Re: historia TOiP [Fortis] banku
    Od: "tomek" <j...@w...pl>

    Zadzwon do nich i zapytaj jaka byla za to oplata pol roku temu - nie mow
    dlaczego i po co - ot po prostu chcesz wiedziec.
    Zawsze mozesz reklamowac dodajac ze jestes niezadowolony itp no i ja zawsze
    dodaje iz " cala sytuacja kladzie sie cieniem na dalsza wspolprace z Panstwa
    Bankiem) - pomaga. Wiekszosc bankow reklamacje uznalo. Ale mysle , ze banki
    maja jakas kwote , do ktorej jesli klient napisze reklamacje to oddaja.

    Pozdrawiam,
    Dj

  • 3. Data: 2004-02-05 22:07:21
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    tomek napisal/a:
> [...]
    > wspolprace z Panstwa Bankiem) - pomaga. Wiekszosc bankow reklamacje
    > uznalo. Ale mysle , ze banki maja jakas kwote , do ktorej jesli

    Nie chodzi mi o te 12 zł tylko o samą sytuację - czy zrobili to zgodnie ze
    (swoim) prawem.
    Jeśliby się miało okazać, że ta opłata tam była w sierpniu i to w sposób
    uniemożliwiający inną interpretację to nie będę prosić ani grozić, ale
    jeżeli przy okazji wprowadzenia czegoś w lutym stosują swoje prawo wstecz -
    ach, wtedy z przyjemnością wdam się w pieniacką awanturę :-))

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 4. Data: 2004-02-06 16:44:03
    Od: RobertR <R...@w...pl>

    zbiggy wrote:

> [...]
    > 2 kart (2x6=12zł) a tabela na WWW jest z 2 lutego - więc nie wiem, czy to

    Dołączam się do pytania bo mnie właśnie wczoraj skasowali za zmianę
    danych które odbyło się w listopadzie (2 karty x 6zł). I również dopiero
    wczoraj skasowali za zastrzezenie karty które wtedy było (6 miesięcy x 3
    zł).
    Niby wszystko sie zgadza według obecnej taryfy, ale jak było wtedy to
    nie pamiętam.
    Czyżby mieli jakiś renament i to raz na rok??

    --
    Z pozdrowieniami
    RobertR.

    PS. Pisząc do mnie wytnij iksy z adresu.

  • 5. Data: 2004-02-06 19:34:55
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    zbiggy <z...@n...poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

    Rzecz w tym, że są duże szanse że wylosowany konsultant jeszcze wtedy nie
    pracował ;) i nie będzie wiedział jak sprawdzić ;)

    Nie. Jeśli bank może niezbicie wykazać, że reklamacja jest niesłuszna - nie
    zwróci kasy, choćby chodziło o groszową kwotę.
    Jeśli natomiast bank wykazać nie może lub jest to trudne, to dobrą praktyką
    jest uwierzenie klientowi "na słowo". Zresztą jest to niezły wyznacznik
    jakości usług.

    > Nie chodzi mi o te 12 zł tylko o samą sytuację - czy zrobili to
    > zgodnie ze (swoim) prawem.

    Tak. Wtedy była już ta opłata.

    > Jeśliby się miało okazać, że ta opłata tam była w sierpniu i to w
    > sposób uniemożliwiający inną interpretację to nie będę prosić ani
    > grozić,

    Ten punkt w tabeli się niczym nie różnił od tego, co jest aktualnie.
    Interpretacja należy do Ciebie :)

    > ale jeżeli przy okazji wprowadzenia czegoś w lutym stosują
    > swoje prawo wstecz - ach, wtedy z przyjemnością wdam się w pieniacką
    > awanturę :-))

    Fortis jest niewinny! Nie bij! ;)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 6. Data: 2004-02-06 19:38:37
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    RobertR <R...@w...pl> wrote:

> [...]
    > danych które odbyło się w listopadzie (2 karty x 6zł). I również
    > dopiero wczoraj skasowali za zastrzezenie karty które wtedy było (6

    To normalne.

    > Niby wszystko sie zgadza według obecnej taryfy, ale jak było wtedy to
    > nie pamiętam.

    Też było.

    > Czyżby mieli jakiś renament i to raz na rok??

    Raczej na kilka tygodni.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm