  • 1. Data: 2002-12-12 16:30:13
    Temat: Prośba o sprawdzenie programu.
    Od: "Marcin Dutkiewicz" <a...@p...onet.pl>

    Witajcie jestem tu pierwszy raz i mam nadzieję, że
    trafiłem do fachowców. Na stronach internetowych
    informacje odnośnie oprocentowania przedstawione
    są w mało czytelny sposób. http://e2.pkobp.pl/uchwala.asp
    Ja napisałem programik, który wszystko zbiera w jedną
    małą tabelkę i przelicza kilka rzeczy. Na bankach znam
    się tyle co na Mongolskim balecie i może mało precyzyjnie
    nazwałem to i owo. Dlatego proszę Was o przetestowanie
    tego programiku. Ma on służyć raczej tylko do moich zastosowań,
    ale jeśli komuś się przyda to niech go ściągnie.
    http://www.orca.mila.edu.pl/~m_dutkiewicz/inwestorek
    .zip
    Przed użyciem trzeba go rozpakować

    Pozdrawiam i dziękuję za pomoc - Marcin

    p.s. Napisałem też grę i jeśli macie ochotę, to zapraszam
    http://www.orca.mila.edu.pl/~m_dutkiewicz/rockman.ht