  • 1. Data: 2002-12-12 19:10:54
    Temat: marty kredytowe multibanku - karta główna a dodatkowa ...
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    witam

    czy posiada ktoś kartę kredytową główną i dodatkową w multibanku ?

    jak to jest z listą operacji i blokad widzianą przez Internet ?
    czy widać operacje z obydwu kart czy też każdy użytkownik widzi tylko swoje
    operacje ?

    niestety w multilinii otrzymałem sprzeczne informacje.

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2002-12-13 16:43:50
    Od: "soulmate" <p...@p...onet.pl>

    "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> wrote in message
> [...]
    swoje
    > operacje ?
    >
    > niestety w multilinii otrzymałem sprzeczne informacje.

    Widzisz blokady i transakcje karty dodatkowej rowniez.
    sm

  • 3. Data: 2002-12-15 11:07:06
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "soulmate" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    > Widzisz blokady i transakcje karty dodatkowej rowniez.

    już dokładnie przetestowałem :)

    posiadacz karty głównej widzi obie karty (z tego operacje na każdej z nich
    oddzielnie :(( )

    a posiadacz karty dodatkowej widzi tylko swoje operacje i aktualne
    zadłużenie dla obu kart

    --
    pozdrawiam
    plusz