  • 1. Data: 2002-12-12 13:24:00
    Temat: jeszcze raz mBANK
    Od: "Rafał" <r...@p...onet.pl>

    Witam
    A mam jeszcze jedno pytanko
    a jeżeli przelew nastąpił z mBanku dzisiaj około 12.30 to rozumiem że mBank
    wypuszcza o 13.30 . Czyli mogę się spodziewać gotówki w PBK dzisiaj , jeżeli
    tak to mniej więcej o której godzinie?
    Z góry dzięki za informacje.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-12-12 13:47:56
    Temat: Re: jeszcze raz mBANK
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > wypuszcza o 13.30 . Czyli mogę się spodziewać gotówki w PBK dzisiaj
    , jeżeli
    > tak to mniej więcej o której godzinie?

    Po sesji przychodzacej Elixiru w BPH PBK.
    Spodziewac sie oczywiscie mozesz, co nie znaczy, ze bank go zaksieguje
    :)
    Ale sprawdzaj tak od 16tej... :)

  • 3. Data: 2002-12-12 14:34:11
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mBank
    > wypuszcza o 13.30 . Czyli mogę się spodziewać gotówki w PBK dzisiaj ,

    No a jak ksieguje mBank sesje przychodzace?
    Wypuszczam przelew z Millnnium okolo 18 przy pomocy opcji platnosci w
    bankomacie. Jeszcze mi sie nie zdarzylo, zeby kasa pojawila sie w mBanku
    przed poludniem nastepnego dnia - zawsze popoludniu.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2002-12-12 14:36:12
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:ata6p0$9r7$1@news.onet.pl, Lopez wrote:

> [...]
    > bankomacie. Jeszcze mi sie nie zdarzylo, zeby kasa pojawila sie w
    > mBanku przed poludniem nastepnego dnia - zawsze popoludniu.

    No przecież było dopiero:

    mBANK
    wychodzace
    05:55 - I sesja KIR
    09:55 - II sesja KIR
    13:25 - III sesja KIR
    16:55 - IV sesja KIR wyłącznie przelewy do ZUS
    Nowe godziny otrzymania:
    12:00 - I sesja KIR
    15:00 - II sesja KIR
    19:00 - III sesja KIR

    Czyli ok. 13 będzie zaksięgowana pierwsza sesja. Nic wcześniej nie ma skąd
    się wziąć.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2002-12-12 14:51:06
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 19:00 - III sesja KIR
    >
    > Czyli ok. 13 będzie zaksięgowana pierwsza sesja. Nic wcześniej nie ma skąd

    Ja wiem, ale wlasnie mi o to chodzi, ze nie jest o 12 tylko o 15. Moze malo
    jasno sie wyjasnilem, ale taki zamysl mialem, ze sie nigdy nie lapie na I
    sesja tylko na II.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 6. Data: 2002-12-12 15:34:27
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    Moze malo
    > jasno sie wyjasnilem, ale taki zamysl mialem, ze sie nigdy nie lapie

    To takie podchwytliwe pytanie - o ktorej wychodzi z Millennium?

  • 7. Data: 2002-12-12 20:00:32
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:ataabv$ijg$1@news.onet.pl...
    > Moze malo
    > na I
    >
    > To takie podchwytliwe pytanie - o ktorej wychodzi z Millennium?

    No wlasnie oto chodzi. Wydawalo mi sie, ze jak wysylam wieczorem dnia
    porzedniego to idzie pierwsza nastepnego, ale wyglada, ze druga.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl