  • 1. Data: 2002-12-12 13:11:06
    Temat: Czy to jest normalne?
    Od: Boban <b...@t...onet.pl>

    O 21:30 dzwoni do mojej zony na domowy numer telefonu przedstawiciel
    Reiffeisen Banku i pyta sie co sadzi o ich ofercie na karte kredytowa.
    Wczesniej przyszlo cos poczta ale zainteresowanie nie wzbudzilo...
    Moze tylko ja jestem taki nadwrazliwy ale o 21:30 to ja tylko do dobrych
    znajomych dzwonie a to i tak po chwili zastanowienia.

  • 2. Data: 2002-12-12 13:18:55
    Temat: Re: Czy to jest normalne?
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...edu.pl>

    Boban <b...@t...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Moze tylko ja jestem taki nadwrazliwy ale o 21:30 to ja tylko do dobrych
    > znajomych dzwonie a to i tak po chwili zastanowienia.

    NTG, pl.soc.savoir-vivre :)

    --
    Dariusz Jaworski | "Ja jestem osłem i ty jesteś osłem" - Anthony de Mello |
    d...@s...edu.pl | Jeśli koniecznie musisz odpisać prywatnie s/edu/waw :) |

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ <- polska wersja quiz'u dla nerdów/geeków/etc. ;)

  • 3. Data: 2002-12-12 13:21:04
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Boban" <b...@t...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Moze tylko ja jestem taki nadwrazliwy ale o 21:30 to ja tylko do dobrych
    > znajomych dzwonie a to i tak po chwili zastanowienia.

    Ja i wiekszosc moich znajomych mamy ta godzine czy wypada/nie wypada
    "ustawiona" na 22. Moze w tym banku podobnie?

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2002-12-12 13:34:21
    Od: Boban <b...@t...onet.pl>

    Lopez napisał(a):

    > Ja i wiekszosc moich znajomych mamy ta godzine czy wypada/nie wypada
    > "ustawiona" na 22. Moze w tym banku podobnie?

    Mozliwe. Nie jest to zatem bank dla mnie. Ciagle napotykanie sie na
    inaczej rozumiana kulture byloby dla mnie zbyt uciazliwe :)