  • 1. Data: 2002-12-12 15:27:58
    Temat: promocje - mbank?
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Czy aktualnie są jakieś promocje przy zakładaniu konta w mbanku?
    Będę zakładał i tak, ale może przy okazji mogę coś dostać??

    Marcin Lubojański
    --======= www.tramping.slask.prv.pl =======--
    -- rozkład PKS Katowice -- niusy turystyczne ze Śląska
    -- relacje z wypraw trampingowych -- tablica ogłoszeniowa "szukam ludzi do
    wyprawy"

  • 2. Data: 2002-12-12 15:31:08
    Temat: Re: promocje - mbank?
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    Punkty w payback: http://www.payback.pl/mbank.php

    --
    Robert

  • 3. Data: 2002-12-12 15:59:24
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Robert <s...@o...pl> nagryzmolił w

    > Punkty w payback: http://www.payback.pl/mbank.php

    Znalazłem też 20 zł przy założeniu konta przez allegro.
    Czy aby te 20 zł można wykorzystać na dowolny cel, czy tylko przelać później
    do allegro??

    --
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-12-12 16:00:38
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:atabk1$52r$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl, Marcin Lubojański wrote:
> [...]
    >

    > Znalazłem też 20 zł przy założeniu konta przez allegro.
    > Czy aby te 20 zł można wykorzystać na dowolny cel, czy tylko przelać

    Tak, wiem o tym, ale celowo Ci nie podałem, bo jest sporo sygnałów, że są
    kłopoty z otrzymaniem tych 20 zł.

    P.S. Jeśli używasz QuoteFix to spróbuj odznaczyć ISO-8559 signature fix, bo
    zaznaczenie tego psuje wrotkę ("kwadracik" po 2 kreseczkach).

    --
    Robert

  • 5. Data: 2002-12-12 16:04:08
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Marcin Lubojański <m...@p...pl>
    nagryzmolił w news:atabk1$52r$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl:

    > Znalazłem też 20 zł przy założeniu konta przez allegro.
    > Czy aby te 20 zł można wykorzystać na dowolny cel, czy tylko przelać
    > później do allegro??

    OK. Już znalazłem że tylko na allegro.
    Jest jeszcze jakaś promocja?

    --

  • 6. Data: 2002-12-12 16:07:38
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:atac4b$5rc$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl, Marcin Lubojański wrote:

    > OK. Już znalazłem że tylko na allegro.
    > Jest jeszcze jakaś promocja?

    O ile mi wiadomo, na razie przerwa. Jeśli będzie następna edycja, to
    prawdopodobnie nagradzająca polecających, nie polecanych klientów.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2002-12-13 18:09:51
    Od: "Marcin I." <m...@b...fm>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <m...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:ata9pv$2vs$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
    > Czy aktualnie są jakieś promocje przy zakładaniu konta w mbanku?
    > Będę zakładał i tak, ale może przy okazji mogę coś dostać??

    edysk.pl bodajrze 100MB