  • 1. Data: 2002-12-12 11:14:29
    Temat: Potwierdzenia na Neste
    Od: t...@w...pl

    Jeszcze mi się nie zdażyło dostać jakiegokolwiek wydruku przy zapłacie kartą. A
    co będzie w razie reklamacji? Ktoś to już ćwiczył???

    tom

  • 2. Data: 2002-12-12 11:20:59
    Temat: Re: Potwierdzenia na Neste
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jeszcze mi się nie zdażyło dostać jakiegokolwiek wydruku przy zapłacie
    kartą. A
    > co będzie w razie reklamacji? Ktoś to już ćwiczył???

    Po zatankowaniu trzeba jeszcze raz włożyć tą samą kartę i wychodzi
    potwierdzenie :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2002-12-12 12:40:40
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jeszcze mi się nie zdażyło dostać jakiegokolwiek wydruku przy zapłacie
    kartą. A
    > co będzie w razie reklamacji? Ktoś to już ćwiczył???

    A zdarzylo ci sie przeczytac ta instrukcje obslugi, ktora jest na
    dystrybutorze Neste?
    Zwlaszcza do konca...;-))

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2002-12-14 00:20:03
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Po zatankowaniu trzeba jeszcze raz włożyć tą samą kartę i wychodzi
    > potwierdzenie :-))

    Dokladnie.
    Nie da sie tego zrobic inaczej, gdyz:
    1) karta nie moze zostac w automacie, gdy tankujesz paliwo (z przyczyn
    oczywistych);
    2) nie moze wydrukowac Ci potwierdzenia przed zatankowaniem (bo nie wie ile
    zatankujesz).

    Pozdrawiam, Grzegorz