  • 1. Data: 2007-09-14 11:46:48
    Temat: Prośba o radę
    Od: hf-commander <s...@h...pl>

    Witam,
    po ogromnym rozczarowaniu z Citi Bankiem poszuję banku, który będzie
    poważnie traktował mnie jako klienta. Proszę o radę jaki bank wybrać.
    Zależy mi na koncie osobistym, z którego mogę w razie potrzeby dokonać
    zapłaty PayPal, wybrać pieniądze za granicą w razie potrzeby w dowolnej
    walucie. Oczywiscie wazne sa oplaty za te wszystkie mainpulacje. W nocy
    wrocilem z Japonii. Przed wyjazdem zlozylem wniosek o debet do
    konta.Pracownica przyjmujaca wniosek zrobila jakis blad.Telefonowalem z
    Japonii kilkadziesiat razy z zapytaniem czy sprawe juz zalatwili.W dniu
    wylotu do kraju warunkowo mi to zalatwiono. Na telefony stracilem duze
    sume pieniedzy.To horror a nie wspolpraca. Mam zal do obslugi za
    takiego traktowanie.
    Piozdrawiam.
    Slawomir

  • 2. Data: 2007-09-14 11:59:28
    Temat: Re: Prośba o radę
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    > Witam,
    > po ogromnym rozczarowaniu z Citi Bankiem poszuję banku, który będzie
    > poważnie traktował mnie jako klienta. Proszę o radę jaki bank wybrać.

    http://tinyurl.com/2frhvx

    spełnia

    Maria

  • 3. Data: 2007-09-14 12:00:50
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Wrz, 13:46, hf-commander <s...@h...pl> wrote:
    > Na telefony stracilem duze
    > sume pieniedzy.To horror a nie wspolpraca. Mam zal do obslugi za
    > takiego traktowanie.

    Moze nie otworzyles konta we wlasciwym segmencie Citi?

    http://www.online.citibank.pl/portal/index_pl.jsp?pa
    geID=citiplcgold&lNavID=0&fDisp=Y&hDisp=Y&noFrame=Y&
    tNavID=8&contentID=PLCG_banktel&zobac=PLbelowmenu8_0
    _1

  • 4. Data: 2007-09-14 12:07:06
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 14 Sep 2007 13:46:48 +0200, hf-commander napisał(a):
    .
    > Zależy mi na koncie osobistym, z którego mogę w razie potrzeby dokonać
    > zapłaty PayPal, wybrać pieniądze za granicą w razie potrzeby w dowolnej
    > walucie. Oczywiscie wazne sa oplaty za te wszystkie mainpulacje.

    Jeżeli chodzi o przeliczniki to Citi ma fatalnie niekorzystne kursy, fakt
    że z ich bankomatów wypłaca się bez prowizji na całym świecie, ale
    przy większych kwotach i to nic nie da.

  • 5. Data: 2007-09-14 12:14:14
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Wrz, 14:07, Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:
> [...]
    >
    > Jeżeli chodzi o przeliczniki to Citi ma fatalnie niekorzystne kursy, fakt
    > że z ich bankomatów wypłaca się bez prowizji na całym świecie, ale

    W Citigold pisza, ze gwarantuja najlepsze dla tam obslugiwanych.

  • 6. Data: 2007-09-14 13:25:34
    Od: hf-commander <s...@h...pl>

    On 2007-09-14 13:59:28 +0200, "Karoll" <k...@w...plNOSPAM> said:

    > http://tinyurl.com/2frhvx
    >
    > spełnia
    >
    > Maria

    Dziękuję za info. Czy da się jakoś porownać z grubsza bez potrzeby
    telefonowania do Volswagen Banku jak to się ma do Citi?
    Szkoda, że dziś piątek. Chyba dopiero w poniedziałek dowiem się czegoś więcej.
    Pozdrawiam.
    Sławek

  • 7. Data: 2007-09-14 16:07:22
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Bartosz 'xbart' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message

    > Jeżeli chodzi o przeliczniki to Citi ma fatalnie niekorzystne kursy, fakt
    > że z ich bankomatów wypłaca się bez prowizji na całym świecie, ale
    > przy większych kwotach i to nic nie da.

    Jak sie wyplaca przy uzyciu karty kredytowej to nawet male kwoty duzo
    kosztuja ;).

    MK

  • 8. Data: 2007-09-14 16:16:52
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "hf-commander" <s...@h...pl> wrote in message
> [...]
    > wylotu do kraju warunkowo mi to zalatwiono. Na telefony stracilem duze
    > sume pieniedzy.To horror a nie wspolpraca. Mam zal do obslugi za takiego

    A karteczki z bezplatnymi numerami telefonow na swiecie nie dostal? A moze z
    czytaniem problemy? Zastanow sie czy w innym banku cokolwiek na telefon
    zalatwia.

    MK

  • 9. Data: 2007-09-14 16:19:19
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > A karteczki z bezplatnymi numerami telefonow na swiecie nie dostal? A moze
    > z czytaniem problemy? Zastanow sie czy w innym banku cokolwiek na telefon
    > zalatwia.

    Nawet na www wisi :)
    http://www.online.citibank.pl/home/documents/lista.h
    tm

    MK

  • 10. Data: 2007-09-14 18:17:15
    Od: hf-commander <s...@h...pl>

    On 2007-09-14 18:19:19 +0200, "MK" <m...@i...pl> said:

    > Nawet na www wisi :)
    > http://www.online.citibank.pl/home/documents/lista.h
    tm

    > MK

    Chyba cos sie pokrecilo. Nie zalatwialem przez telefon, tylko mialem
    dostac informacje czy mam zalatwiona sprawe. Wniosek skladalem w
    Oddziale. Tylko panienka nie dopelnila formalnosci i nie zazadala
    odpowiednich dokumentow.
    Na to juz nie mialem wplywu.Poinformormowala mnie, ze bedzie
    monitorowala sprawe i napisze mi co zostalo ustalaone. Tymczasem nie
    wyslala w ogole dokumentow.
    Kolejni moi rozmowce z infolinii obiecywali to samo i nikt nic nie
    zalatwil. Dzwonilem na darmowa infolinie ale pojawialy sie ciagle
    sprzeczne informacje. Wreszcie po kilkudziesieciu telefonach przyznano
    sie do bledu.
    Najgorsze sa obietnice bez pokrycia. Jesli chodzi o problemy z
    czytaniem to moglbym odbic pileczke. Zawsze znajdzie sie ktos zlosliwy.