  • 1. Data: 2007-09-14 09:27:18
    Temat: Dziwna Porwizja w Lukas BAnku!!!
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...pl>

    Witam

    Posiadam e-kontopro w Lukasie. W dniu 11.09 pojawiła sie na nim dziwna
    operacja, której do tej pory nie było. Wygląda na wyciągu tak:

    Prowizja KOREKTA BONUS ZA ZAKUPY -1.00 PLN

    Korzystam z karty Visa Electron ale nigdy nie płaciłem za nią żadnej
    prowizji. Co to może byc za korekta? WIem że dużo osób ma konta w Lukasie
    dlatego chciałem pytać co to może być.

    Kobieta na infolinni powiedziała mi że to jest za to że nie zrobiłem kartą
    operacji bezgotówkowych na minimum 300 zł. Ale gdzie jest taki zapis w
    taryfie prowizji i opłat ?

    Pomóżcie nie chodzi mi o kwotę lecz o zasadę!!!

  • 2. Data: 2007-09-14 11:07:46
    Temat: Re: Dziwna Porwizja w Lukas BAnku!!!
    Od: "MrMrooz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    =?ISO-8859-2?Q?J=F3zef_Go=B3a=B6?= <j...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > taryfie prowizji i opłat ?
    >
    > Pomóżcie nie chodzi mi o kwotę lecz o zasadę!!!
    Wyjaśniaj z infolinią, może reklamacja będzie potrzebna. 1 PLN prowizji
    powinno być pobrane gdy nie ma w miesiącu żadnego przelewu ustawionego za
    pomocą tokena - może to być nawet zlecenie stałe, gdzie token był potrzebny
    przy ustanowieniu go, a nie przy każdej płatności. Jest jeszcze prowizja 1
    PLN gdy nie ma regularnych wpłat na konto w wysokości 2000 PLN/miesięcznie a
    slado na rachunkach i lokatach jest powyżej 5000 PLN.

    Oni dają też bonus za zakupy tą kartą - właśnie 1 PLN, gdy zapłacisz nią w
    sumie 300 PLN w miesiącu. Może Ci policzyli ten bonnus, mimo, że nie
    zapłaciłeś tyle w miesiącu? Poszukaj czy nie ma właśnie 1 PLN na plus gdzieś
    wcześniej.

    Jeżeli nie łapiesz się na żadne z powyższych - to chyba pozostaje reklamacja
    przez infolinię.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 3. Data: 2007-09-14 14:09:10
    Od: radzaw <r...@p...fm>

    Hello MrMrooz,

    > =?ISO-8859-2?Q?J=F3zef_Go=B3a=B6?= <j...@g...pl>

    Wyglada tak, jakby mysleli ze Ci naliczyli jakis bonus, ale pozniej sie okazalo
    ze jednak Ci sie nie nalezy, wiec zabrali :) Ale nie wiem o co chodzi...

> [...]
    > nią w sumie 300 PLN w miesiącu. Może Ci policzyli ten bonnus, mimo, że
    > nie zapłaciłeś tyle w miesiącu? Poszukaj czy nie ma właśnie 1 PLN na

    Hmmm... bonus za zakupy Electronem ? Chyba cos mnie omija...

  • 4. Data: 2007-09-14 15:14:35
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Józef Gołaś <j...@g...pl> wrote:

    > Prowizja KOREKTA BONUS ZA ZAKUPY -1.00 PLN

    Lukas tam ma. Co kilka miesiacy tez dostaje 1zl od Lukasa w prezencie,
    zgodnie z regulaminem powinien byc zwrot oplaty 1zl za costam, ale powinna
    byc ta oplata pobrana wczesniej, a bywa ze nie pobieraja a zwracaja...

    a.

  • 5. Data: 2007-09-15 21:07:01
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    radzaw wrote on 2007-09-14 16:09:
    > Hmmm... bonus za zakupy Electronem ? Chyba cos mnie omija...
    Jeżeli zrobisz zakupy > 300 PLN w miesiącu - to powinieneś dostać:
    http://www.lukasbank.pl/oferta_konta_velectron_bonus
    .asp

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 6. Data: 2007-09-15 21:12:29
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Wemif wrote on 2007-09-14 17:14:

    > Lukas tam ma. Co kilka miesiacy tez dostaje 1zl od Lukasa w prezencie,
    > zgodnie z regulaminem powinien byc zwrot oplaty 1zl za costam, ale powinna
    > byc ta oplata pobrana wczesniej, a bywa ze nie pobieraja a zwracaja...
    Ja mam tak jak powinno być, co miesiąc na plus 1 PLN:

    a) 31-08-2007 Bonus 1.00
    b) 31-08-2007 Bonus 1.00
    c) 31-08-2007 Prowizja -1.00

    I tak: - c) to opłata za ekonto-pro (obniżona do 1 PLN bo mam osad >
    5000 PLN);
    b) - to zwrot opłaty c) (bo mam regularne wpływy na konto)
    i wreszcie a) - to bonus za używanie karty i zakupy (nie wypłaty z
    bankomatów) > 300 PLN w miesiącu.

    Pozdrawiam
    Michał M