  • 21. Data: 2002-01-30 09:39:55
    Temat: Re: Prosba o pomoc - Wasze pomysly.
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Piotr Gralak" <g...@i...com> wrote in message
    news:3c58fc1a.5762215@news.onet.pl...
    > och dzieki ci dobry czlowieku!

    Jest jeszcze www.polnews.pl

    K. Kowalski

  • 22. Data: 2002-02-02 13:57:16
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 29 Jan 2002 11:41:36 +0100, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Tylko raz musialem do banku zaniesc zaswiadczenie z pracy... przy
    >zakladaniu rachunku [teraz to nie do pomyslenia ;)].

    Czyzby ? Idz do Gospodarczego Banku Wielkopolskiego. Musialem sie
    ostro nagimastykowac zeby otwarli mi na podstawie umowy zlecenia)i w
    koncu laskawie otwarli ... z umowa na czas okreslony do konca
    przedstawionej im umowy.
    A potem bez zadnego ostrzezenia zamkneli konto bo nie bylo
    zdeklarowanych wplywow (wplywy byly, ale nizsze).
    Taki bankowy skansen :-)

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 23. Data: 2002-02-02 14:01:45
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 29 Jan 2002 10:57:07 +0100, stean <s...@p...onet.pl>
    wrote:

    >A moze by tak bank w ktorym pracujesz zrobil powazne komercyjne
    >badania konsultingowe, ktore kosztuja niemale pieniadze ? Bo sposob,
    >ktory proponujesz traci amatorstwem i nie licuje z powaga instytucji
    >jaka powinien byc bank.

    Ale to najlepszy sposob jesli ktos chche cos na prawde zmienic na
    lepsze a nie tylko dac odpowiednio zarobic "wykwalifikowanym"
    konsultantom.
    Tyle, ze bardzo watpie, zeby dzialania kolegi spotkaly z uznaniem
    szefow :-(((

    >ps. zauwazylem ostatnio, ze chcac zamknac rachunek bankowy lub zmienic
    >teleoperatora, niedysponentki najczesciej udajac zdziwione pytaja sie
    >dlaczego chce od nich odejsc ? A ja na to, ze przechodze do
    >konkurencji i slysze znowu pytanie dlaczego ? Czy takie duze
    >instytucje nie robia badan marketingowych ?

    Te pytania to wlasnie element tych badan :-).